Valmet Toimittaa KaksiKuidutinjärjestelmää菏泽Baishida Woodille Ja江苏荣辉·伍德里

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote2.7.2019 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Kaksi Defibrator™-KuidutinjärjestelmääBaishida-Konsernille Kiinaan。JärjestelmätToimiteTaan菏泽Baishida Woodille Ja Jiangsu Ronghui Woodille。Järjestelmien在MääräKäynnistyäkeväällä2020上。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2019年KolmannenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Meillä在HyviäKokemuksiaValmetinKuidutinjärjestelmistä。Ne TuovatMerkittäviähyötyjäParantamallaTuotannonSuorituskykyäJATuotteiden Laatua“,Sanoo Baishida-Konsernin Myyntijohtaja陈文华

Uusi kuidutinjärjestelmä kasvattaa tuotantokapasiteettiamme。Valmet(网址:myös ensisijainen toimittajamme tulevissa investinneissa),江苏荣惠木业有限公司朱永标

“Meillä在PitkäyhteistyösuhdeBaishida-Konsernin Kanssa,JA Kumpikin OsapuoliHyötyyNäistäKahdestaUudesta Tilauksesta。Valasin Koneilla在Paras Suorituskyky,JA Seuraava Evolution Fearibrator(Evo)-KäyttäjätapaaminenJärjestetäänSyyskuussaBaishidanToimipaikassa Kiinan Shangdongsa“,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinjan Myyntijohtaja列夫桑德博格

Tietoja Valmetin Toimituksesta

valmetin toimitussisältääevo 50-järjestelmän。Kuidutinjärjestelmä在kuitulevylinjan Olennainen Osa。Valmetinjärjestelmäntaotamakuituaineseijuurikaansisälläsälölälälöälälälälälälälälälälälälälälälälälöjitoisuus在alhainen,Mikä上洛克卡南kuitulevytuotannon edellytys。

Tietoa Asiakkaasta.

Baishida-konserni on yksi Kiinan suurimmista kuitulevylikitoimintaa harjoittavista yhtiöistä。森pääkonttori sijaitsee Jiningin kaupungissa Shangdongin makunnassa。Baishidalla on kahdeksan tehdasta, ja sen kuitulevyn kokonaistuotantokapasiteetti on noin miljoona kuutiometriä vuodessa。Sen tuotteita käytetään pääasiassa lattioissa ja huonekaluissa。

菏泽白石达木加荣辉木瓦瓦白石达-康瑟宁。

Leif Sundberg,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 70 606 55 47
詹森尚,销售经理,Kiina,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+86 13801231944

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähellä亚亚克卡塔默德,西部亚洲亚洲伯爵梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaa:www.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely