Valmet toimtaa Helenille kaukolämpötuotannon ja -verkon optimointiratkaisun

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 14.10.2019 klo 11:00

Valmet toimittaa Helen Oy: le Helsinkiin kaukolämpötuotannon ja -verkon optimointijärjestelmän。Ratkaisu mahdollistaa kaukolämpöverkon energiatehokkuuden parantumisen, päästöjen pienentämisen ja tuotantokustannusten alentumisen。最理想的方法是在海中寻找一种能使海中充满活力的生物。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Järjestelmä otetaan käyttöön keväällä 2021。

“OptimoIndijärjestelmäParantaaKokoKaukolämpöverkonEnergiatiatiateHokkuutta,Koska VerkkoaVoidaanKäyttääOptimaalisemmalla Tavalla SiirtoviiveetJaLämpötilatNnakoiden。ToimintamallinMuutosVähentääEnergiahankinnanKustannuksiaJAPienentääääääääääälikköMiika LindholmHelenistä。

Helenin toimitus perustuu yli 300 menestyksekkäälle optimointiprojektille 30 viime vuoden ai假名。Valmetin parasta asiantuntemusta käytetään kehittämään asiakkaan kaukolämpötuotannon tehokkuutta ympäristöystävällisesti。Uusi optimointijärjestelmä integroidan Valmetin aiemmin toimtamaan Helenin tuotannonsuunnittelujärjestelmään, käytössä olevaan Valmet DNA -automaatiojärjestelmään sekä muihin olemassa oleviin prosessinohjaus- ja informaatiojärjestelmiin ", toteaaTeijo Salonpaa,瓦尔梅特工业互联爱尔兰西班牙比分网、自动化主管。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääValmetDNA District Dna District Mark-Optiminointijärjestelmän,jonka avulla voidaan哈利塔kokokaukolämpöverkontuotantoasekäkaukolämmönkulutustaja siirtoa yhden yhden ratkaisun kautta。Järjestelmämahdollistaakysyntäjoustontehokkaanohjauksen rakentamisen tulevaisuudessa。

Järjestelmäsigalokaukolämpöverkonmenovedenlämpöttilaa,Paine-Eroja Ja PumppauksiaSekäKoordinoiLämpökeskustenJAKaukolämpöhkujenTehoja。TälläSaadaanAutomatisoituaKaukolämpöverkonJA-Laitosten Hallintaa。

Valmet DNA区域热经理-optimointijärjestelmä关于osa Valmetin teolisen internetin tarjoomaa。

Helenin Salmisaaren voimalaitos (Kuva: Helen Oy)

我是海伦·奥伊

Helen Oy Tarjoaa Helpomaa Ja Mutkattomampaa Arkealähes500 000 Asiakkaalle Suomessa。Lämmön,jäähdytyksenjasähkönlisäksise tarjoaa ratkaisuja alueelliseen ja Uusiutuvaan Energiaan,älykkäisiinkiinteistöhinsekäsähköiseenliikenteeseen。YhtiöKehittääFiksumpaaHiilineutraaliaEnergiajärjestelmää,jonka avulla jokainen voiotaa,käyttääjasäästäääääääääelenergiaaympäristöäkunnioioitaen。Helenin Tavoitteena在Saavuttaa Energiantuotanannossaan sataprosenttinen Hiilineutraalius 2035。

Teijo Salonpää,工业互联网,自动化爱尔兰西班牙比分,Valmet, puh。040 5242 675

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely