Valmet Korvaa Prosessi-jalaatusäädötdelkeskampin tehtaan kartonkikoneella saksassa

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote16.5.2019 Klo 11:00

Valmet Toimittaa valmet DNA-AutomaAtioJärjärjestelmänJavalmet IQ-LaadunhallintajärjestelmänDelkeskampinKartonkikone 1:Een Saksan Nortrupissa sijaitsa sijaitsevalle tehtaalle。Uusienjärjestelmienavulla tehdas pystyy tuottamaan haluamaansa lopputuotteen laatua aiempaa tehokkaammin。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2019EnsimmäisenNeljänneksensaatuihin tilauksiin。tyypillisestiTämänkaltaistenautomaatiojärjestelmätoimitustenarvo on alle kaksi miljoonaa euroa。

"Pystyimme tarjoamaan kattavan ratkaisun asiakkaan tarpeisiin, koska meillä on kokemusta tuhansista asennuksista ja valtavasti osaamista paperinvalmistuksesta. Laadunhallintajärjestelmämme on integroitu Valmet DNA -automaatiojärjestelmään. Asiakkaan on paljon helpompi käyttää ja kunnossapitää järjestelmiä, kun niissä on sama käyttöliittymä ja samat työkalut. Kehittyneet sovellukset, kuten ValmetDNA Help,Lisäävätkäytettävyyttä”,Kertoo马丁·格伦德曼(Martin Grundmann),valmetin automaatio-liiketoiminnannanmyyntipäällikkösaksasta。

tietoa valmetin toimituksesta

valmetin toimitukseen kuuluuValmet DNA-AutomaAtioJärjestelmäkartonkikoneenprosessisäätöönjajätevedenkäsittelyn,OsittaisetMäränpäänkoneäädöt,Valmet IQ-Laadunhallintajärjestelmä(QCS)Yhdellämittapalkillaja siihenliittyvätmittauksetsekäkone-ja japoikkisuuntaisetaisetsäädöt。Valmet DNA帮助-sovellus ohjaa operaattoreita jatunnistaahäiriöidensyyt。Järjestelmätkorvaavattehtaan nykyiset vanhentuneetjärjestelmätjanostavat Autoparation uudelle tasolle parantamalla parantamalla prosessin luotettavuutta,ajettavuutta ja lopputututta ja lopputuottuotteen laatua laatua laatua laatua。

Tietoa Asiakkaasta Delkeskamp

Neljännenpolven perheyritys,Joka Valmistaa testlineria,Flutingiasekäkraftlineriakraftlineria kraftlineria kraftlineria kraftlineria ja aaltopahvia aaltopahvia aaltopahvia erii aaltopofiileilla ja niidenyhdistelmillä。PaperIntuotanto Keskittyy Paksuihin Papereihin Ja Kraftlineria kraftlineria korvaaviin Papereihin。toimitukset ovat nopeita ja joustavia。tehdas pystyypienissäkintiLausmärissähuomioimaanasiakkaidenyksilöllisiäteknisiäteknisiäsekkäpakkauksensuunnitteluun jaapainetteluun jaa painettavuuteen ja painettavuuteenlitittyviävaatimuksiajo paperinvalmissisenvalmistuksuksuksuksenaikana anaikana anaikana anaikaana a ikikeneaikana。

价值

Martin Grundmann,Myyntipälikkö,Automaatio,Saksa,Valmet,PUH。+49 172 833 8619

梅尔曼(Maailman Johtava)的Valmet,automaatkaisujen ja palvelujen toimittaja jakehittäjäSellu-sellu-Tavoitteeme在Tulla Maailman Parhaaksi AsiakaiDemme Palvelussa上。

Vahvan Teknologiatarjonnan Ytimen Muodostavat Sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat JA Bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。valmetin edistykselliset palvelut JA自动田园parantavat Asiakaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta jasuorituskykykykyäsekäsekäsekätehostavat raaka raaka raaka-aineiden ja energian ja energian ja energiankäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2018 Oli Noin 3,3 Miljardia Euroa。Yli 13 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,Sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeademme MenestyksenEdistämiseen -JokaPäivä。valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaqhelsingissä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsittely