瓦尔梅特科尔瓦laadunhallintajärjestelmän帕佩莱拉德尔元首,S.A:n(帕帕里萨)tehtaalla西班牙

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 29。Tammikuuta 2019 klo 11点

Valmet toimittaa Valmet IQ质量控制系统-laadunhallintajärjestelmän, siihen liittyvän raportointijärjestelmän ja äskettäin lanseeratun Valmet DNA IQ仪表盘-koontinäkymän Papelera del Principado, S.A:n (Paprinsa) kartonkikoneelle Espanjaan。Järjestelmät parantavat konenen ajettavuutta ja loputuoten kokonaislaatua。

提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2018 neljännen neljänneksen提拉克辛。Tyypillisesti tämänkaltaisten automaatiojärjestelmätoimitusten arvo在alle miljoona euroa。

"关于hienoa saada asiakkaalta tunnustusta sellu- ja paperiteollisuuden teknologiajohtajana ja markkinoiden parhaan laadunhallintaratkaisun toimittajana。Kosteudenhallintakonseptimme on ainutlaatuinen。Valmetin raportointiratkaisu ja vahva paikallinen palvelu olivat ratkaisevia asiakkaan päätöksenteossa。Jatkamme raportointikonseptin kehittämistä yhdessä asiakkaan kanssa ja odotamme innolla yhteistyötä", sanoo myyntipäällikkö哈维尔允许Valmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitukseen kuuluuValmet IQ质量控制系统(QCS)-laadunhallintajärjestelmä sisältäen kolme mittapalkkia sekä niihin liittyvät mittaukset ja säädöt。Lisääntyvän proessitiedon avulla konetta voidaan säätää aiempaa tarkemmin, mikä parantaa koneen suorituskykyä ja loputuotten laatua。Nopeammat käyntiinajot ja lajinvaihdot noavat tuotantotehokkuutta。Toimitukseen sisältyy yhteys olemassa olevaan automaatiojärjestelmään sekä reaaliaikaista ja historiatietoa antavaValmet DNA IQ仪表盘-koontinäkymä, joka auttaa käyttäjiä reagoimaan nopeammin muuttuviin tilanteisiin。

Laaja Valmet IQ报道-sovellus sisältää kone- ja asiakasrullien raportoinin sekä labororiotiedon hallinnan。Raporttien ja labororiotietojen avulla operaattorit pystyvät seuraamaan ja säätämään paperin laatua ja tuotantoa jatkuvatoimisesti sekä tarkastelemaan menneitä tapahtumia。Valmet DNA Roll Monitoring -valvontatyökalun avulla he voivat hakea helposti asiakastilauksiin liittyviä rullakohtaisia laatutietoja。

西班牙Papelera del Principado, S.A. (Paprinsa)

Vuonna 1978 perustettu Paprinsa tuottaa korkealaatuista päällystettyä kartonkia sataprosenttisesta kierrätyskuidusta Espanjan ja kansainvälisille markkinoille。Yhtiö panostaa tutkimukseen ja jatkuvaan parantamiseen, minkä ansiosta se pystyy tarjoamaan erinomaisia tuotteita ja palvelua asiakkailleen。Paprinsan vahvuuksia ovat korkealaatuiset tuotteet ja asiakastarpeiden mukaan joustava tuotanto。

瓦尔梅特科尔瓦laadunhallintajärjestelmän帕佩莱拉德尔元首,S.A:n(帕帕里萨)tehtaalla西班牙。

哈维尔·纳瓦斯(Javier Navas), myyntipäällikkö, Automaatio, Valmet,呸。+34 606 469 164

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1米贾迪亚euroa。Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely