Valmet jatkaa vakaan likitoimintansa vahvistamista ostamalla J&L Fiber Services Inc:n Yhdysvalloissa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2.5.2019 klo 9.00

瓦尔麦特公司在1。toukokuuta 2019 saattanut loppuun jauhinteriä sellu-, paperi- ja kuitulevyteollisuuksille valmistavan ja toimittavan J&L Fiber Services Inc .:n oston。J&L纤维服务公司sijaitsee wisconsin osavaltiossa, Yhdysvalloissa。Yrityskaupan velaton arvo noin 51 miljoona riippuen tavanomaisista Yrityskaupan toteuttamisen jälkeisistä oikaisueristä。

J&L纤维服务valmistaa ja toimittaa matalasakeusjauhinteriä, jotka ovat tärkeitä kulutusosia sellun ja paperin valmistuksessa, täydentäen hyvin Valmetin jauhinterätarjoamaa。Yhtiö toimittaa myös korkeasakeusjauhinteriä, joita käytetään kuumahierremassan valmistuksessa ja中密度纤维板-kuitulevyn tuotannossa。

Viimeisen 12 kuukauden aikana yhtiön liikevaihto oli noin 30 miljoona euroa EBITA-marginaali noin 15 prosenttia。Ostetut toiminnot työllistävät noin 100 henkilöä, joista suurin osa on威斯康星osavaltiossa, Yhdysvalloissa。J&L纤维服务:illa on globaalisti toimiva myyntiedustaja- ja jakeluverkosto。Sen liikevaihdosta yli 75 prosenttia tulee Pohjois-Amerikasta。Ostettu likitoiminta tulee osaksi Valmetin palvelut - likitoimintalinjaa ja在nimeltään Waukesha服务中心。

“Vahvistamme jatkuvasti vakaita liiketoimintojamme, eli Palvelut- ja Automaatio-liiketoimintalinjojamme。Ostimme vastikään pohjoisamerikkalaisen GL&V:n, ja nyt palvelutarjoamaamme tulevat täydentämään J&L Fiber Servicen jauhinterätuotteet。Tämä yrityskauppa vahvistaa entisestään paikallista läsnäoloamme erityisesti pohjo - amerikassa。Toivotan 100 uutta työntekijäämme lämpimästi tervetulleeksi osaksi Valmetin tiimiä ja vahvaan, globaaliin palvelut - organisatioomme ", sanoo帕斯莱恩, Valmetin toimitusjohtaja。

Lisatiedot:
Aki Niemi, Johtaja, palvelut - likiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 515 1145
Dave King, Aluejohtaja, pohjo - amerikka, Valmet, puh。+1 704 414 3420
Kari Saarinen, Talousjohtaja, Valmet, puh。+358 50 317 1830
Calle Loikkanen Sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。+358 10 6720020

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa。Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely