Valumet toimittaa savukaasujen pesu- jalämmöntalteenottolaitoksenkotkan Energian KorkekoSkenHyötyvoimalaitokselle

Valomet Oyj:NAmmattilehdistölehdistötiedote12.11.2018 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Savukaasujen Pesu-JaLämmöntalteenottoLaitoksenKotkan Energian KorkekoSkenHyötyvoimalaitokselleKotkaan。Pesurin Avulla Kotkan Energia Pystyy Ottamanan Savukaasussa OlevastaVesihöyrystäenergiaatalteen JaLisäämäänKaukolämmöntootantotootehoaan。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2018NeljännenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tämänlaajuisen projektin arvo on tyypillisesti 2-10 Miljoonaa Euroa。uusi savukaasujen pesu- jalämmöntalteenottolaitosotetaanKäyttöönVuoden2019 Lokakuussa。

“Toteuttamalla Pesuri-InvestoinninolemmeJälleenAskeleenLähempänäCo2-neutraalia tuotantoa。KasvihuonepäästötVähenevätVuodessa4 000吨,MikäpastaaYli 10 000 Edestakaista Lentoa Helsingin Ja IvalonVälillä。MyösResssiteHokkuusNouseeMerkittävästi。Turvetta,Maakaasua,ÖljyäJAMuita PolttoaineitaJääPolttamatta1 500OmakotitalonLämmmitystäpastaavanVuosikulutuksenVerran“,Sanoo ToimitusjohtajaTimo Aaltonen.Kotkan Energia Oy:Stä。

,kertoo ValmetinYmpäristöjärjestelmät-liiketoiminnasta vastaava johtaja “关于乔toinen samanlainen toimitus Kotkan Energialle,新罗toimitimmeensimmäisenlaitoksenkierrätyspolttoainekattilansavukaasujen puhdistukseen JAlämmöntalteenottoon vuonna 2009年Tilaus上jatkoa Valmetin aiemmin toimittamillejätevoimalaitostensavukaasujen lauhdutuslaitoksille。Kyseessä”RistoHämäläinen.

KorkeakoskenHyötyvoimalaitoksessahyödynnetäänkotitalousjätettäenergianakorvaamaanvenäjältätootuamaakaasua。Laitos Valmistui KaupalliseenKäyttöönVuonna2009 JA Tuottaa Energiaa Noin 260 GWH。

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääSavukaasujenPesu-JaLämmöntaltehottoLaitoksenKiertopumppuineenSekäkaukolämpölämmmmönvaihtimen。Toimitukseen KuuluuMyösPuhaltimenUusinta Ja Uusi Piippu。Tilaukseen Liittyy OptionaLauhteenkäsitely。

Toimitus Kattaa Laitoksen Suunnittelun,Hankinnat,Valmistuksen,Kuljetukset,Asennuksen,KäyttöönotonJAKoulutuksen。Valmet VastaaMyösSähköistyksenJA Automaation PerussuunnittelustaSekäMoottori-JA InstrumentTitoimituksista。

Tietoa Asiakkaasta Kotkan Energia Oy

Kotkan Energia Oy Kotkan Kaupungin Kokonaan omistama Energiakonserni。Sen Liketoiminta Jakautuu Energian Tuotantoon,KaukolämpöpalveluihinJaSähköverkkoihin。Konserniin KuuluvatEmoyhtiönLisäksiTytäryhtiötKarhuVoima Verkko Oy Ja Karhu Voima Palvelu Oy。YhtiönPäätuotteitaOvatKaukolämpö,TeollisuushöyryJa-SähköSekäJätteenhyötykäyttöpalvelu。

RistoHämäläinen,Johtaja,Ympäristöjärjestelmät,Sellu Ja Energia -Liiketoiminta,Valmet,Puh。040 505 2001.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely.