Valmet ToimittaaJärjestyksäänviidennenja kuudennen ulkopakkauskartonkikoneen nine Dragonsille Kiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote19.3.2018 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Kaksi Uutta Ulkopakkauskartonkilinjaa Ja NiihinLiittyvätiojärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjestelmät九龙行业有限公司NeljänEdellisenKoneen Tilaukset Julkistettiin Vuonna 2017(PM 39和PM 40PM 41和PM 42)。uusimmat kaksi tuotantolinjaa sijaitsevat dongguanissa(43)ja泉舒(PM 45)JA Ovat Samankaltaisia Kuin EdellisetNeljäulkopakkauskartonkilinjaa。

Myöskaksi uusinta kartonkilinjaa suunnitellaanan atutnamanan KorkealaatuistatestlainereitaKäyttäen100-Prosenttisesti Uusioraaka-AineitaNeljänAiemmankartonkikoneen Mukaisesti。PM 43 JA PM 45oTetaanKäyttöönMuutamanKuukaudenVäleinVuoden2019 Aikana。NeljäEdellistäTuotantolinjaaotetaanKäytöönMuutamanKuukaudenVäleinvuoden 2018PuolivälistäAnkaen。

PM 45:N TilausSisältyyvalmetin Vuoden 2018年EnsimmäisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin JA PM 43:N TilausSisältyiVuoden2017年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihin。Tilausten Arvoa Ei Julkisteta。TämänKaltaistenja laajuisten toimitusten arvo on tyypillisesti 90-110 Miljoonaa Euroa。

“玖龙上sitoutunut tuottamaan korkealaatuisia ulkopakkauskartonkeja。Voimmepitäälupauksemme Valmetin teknisestiedistyksellisilläkartonkikoneilla。Kehittynyt teknologia SEKA moderni JA erottuva teollinen muotoilu olivattärkeitätekijöitänäissäpäätöksissä。奥伦iloinensiitä,ETTA九Dragonsilla上ollut niin海沃yhteistyöValmetin kanssa奈登kuuden koneen neuvotteluissa JAAiemmissa Projekteissa“,Sanoo Nine Dragonsin Hallituksen Varapuheenjohtaja Ja ToimitusjohtajaMC Liu.

“九Dragonsinpäätösostaa kuusiperäkkäistäenergia- JA resurssitehokasta kartonkilinjaa上aivan poikkeuksellista。Yhtiöarvostaa innovatiivista,modernisti suunniteltua JAkestävänkehityksen mukaista kartonginvalmistusteknologiaamme。Meillä国际劳工组织jatkaahyvääyhteistyötä九Dragonsin kanssa”,Paperit-liiketoimintalinjan johtajaJariVähäpesola.Valmetista sanoo。

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin Toimitukset PM 43:JA PM 45:N Ulkopakkauskartonkilinjojen Osalta Ovat Samankaltaisia KuinNeljänEdellisentoimituksetsisältäväthöyry-jalauhdejärjestelmät,Massanvalmistuksen.浆壶,Kartonkikoneet.PerälaatikoltaLeikkurilleSisältäen.Laajan AutomaatiopaketinProssi-IlmastoIntilaitteita.

ulkopakkauskartonkikoneisiin toimitetaan.Opti探索组合-liimapuristimet,joissavoikäyttääjokofilmi- taikkoliimausapplikointia kartongin kummallekin pinnalle。Filmilimaus on Optimaalinen Ratkaisu PienemmilleNeliömassa-Alueille JA Lammikkoliimaus Soveltuu Huomattavasti KorkeammilleNeliömassoille,Jotka Tarvitsevat Suurempaa Liiman Tunkeutumista。YhdistelmäAntaJoustavuutta Ja Mahdollisuuksia Optimoida Eri Kartonkilajien Ominaisuukia。

Toimitettavat Laajat AutomaatioPaketitSisältävätValmet DNA-prosessi- ja -koneohjauksetsekä-kunnonvalvonnan kuten aikaisemmissa tilauksissa。Kartongin Loppulaatua Hallitaan.VALMET IQ.-laadunvalvontajärjestelmällä,kattavalla valikoimalla profiloijiasekädandantarkastus-javalvontajärjestelmällä。ToimituksetSisältävätMyösLaajanPaketinModernejaanalysaattoreita.PulpperiltamärkäänPäähänJALaboratiotestaukseen.

PM 43:LLA JA PM 45:LLA Valmistetaan Testliner-Laatuja,JoidenNeliöpainoalue75-140 G / m2

Paperin- JA Kartonginvalmistajat Arvostavat Valmetin Modenia Ja Erityislaatuista Teollista Muotoilua

Tietoja asiakkaasta九龙

Vuonna 1995 Perustettu Nine Dragons Paper Group在Tuotantokapasiteetaan Maailman SuurinKeräyspapohjaisenPaperInJa Kartongin Valmistaja。Yhtiöjasentytäryhtiöttaottavatlaineria,Korkealaatuista aallotuskartonkiajaPäällystettyjädoplet-kartonkeja。YhtiönKiinassasijaitsevat paperikoneet sijaitsevat umerilla eri paikkakunnila。Yhtiötaottaapaino- ja kirjoituspaperita dongguansa ja taicangissa ja pakkauskartonkeja ja Erikoispapersita Leshanissa,Sichuanin Maakunnassa。Yhtiöon hankkinut 100%:n omistusuuden河北永新纸业有限公司:St.

JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 10 672 5260

范泽,Myyntijohtaja,Kiina,Valmet,Puh。+86 10 6566 6600 3108

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.