Valmetille Tilauskunnonvalvontajärjestelmästänhuishanyin paper-yhtiöltäkiinasta

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote14.2.2017 klo 11:00

Valmet on Saanut TilauksenKunnonvalvontajärjestelmästänhuiShanyin造纸业有限公司-yhtiöltäMaanshanista安徽马克坦斯塔基南亚。UusiJärjestelmäSasennetaanTehtaanPaperikoneille1,2,3,5 JA 6 VarmistaMaanProssinKäytettävytttä,TehostamaanKunnossapitoa JALisäämäänTurvallisuutta。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2016年viimeisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tällaisenautomaatiotilauksenyleensäleallmiljoona欧洲欧洲。järjestelmätoimitetaanmaaliskuussa 2017。

“Investointi sopii tavoitteeseemmehyödyntääteollistainternetiäJA nostaa paperikoneiden automaatioastetta JA tehokkuutta。Siirrymme kohtiälykästätuotantoa askel kerrallaan。Ensinkäytämmekehittynyttäteknologiaa JA ratkaisuja prosessi- JA konetiedon hankkimiseksi JA sittenhyödynnämmekehittynyttäanalytiikkaa optimoimaansuorituskykyä。YhteistyössäValmetin kanssa pystymme nostamaan tuotantolinjojemme automaation seuraavalle tasolle”,sanoo Johtaja.刘文明安徽山阴 - y t。

“维美德DNA机监控-kunnonvalvontajärjestelmälisäätehtaan tuotantolaitteiden luotettavuutta,新罗本身havaitsee mekaaniset viat automaattisesti JAhälyttääniistäoperaattoreita JAkunnossapitohenkilöstöäajoissa。Lisäksitehdas pystyy optimoimaan kunnossapitoprosessiaan JA alentamaan kustannuksia,坤korjaavat toimenpiteet voidaan suunnitellaetukäteenkoneen kunnosta saadun Tarkan是tiedon pohjalta”,toteaaautomaatiojärjestelmätuotteistavestaavaJohtaja.哈里疯狂valmetista。

TeknistäTietoaValmet DNA机器监控 - järjestelmästä

Valmet DNA机器监控 - järjestelmätaottaatietoa koneiden kunnnosta operaattore jakunnososapitohenkilöstölleyhteisenKäyttöliittymänKautta。Näyttöjävoiseuratasekävalvomossaotäkunnossapidontiloissa。Operaattorit SaavatVälittömästiHälyteksen,MikäliJollainLaitteella on Korkea Riski Vikaantua。järjestelmätjoaakunnossapidon asiantuntijoille tehokkaattyökalutvärähtelymittaustenyksityiskohtaista分析Varten。

Valumet DNA-AutomaatiojärjestelmässäKunnonvalvontaonTäysinoneytoitu SamaanJärjestelmäänProssinoHjaustenKanssa。PROSESI- JA KUNNONVALVONTATIEDOT OVAT HELVOSTIYHDISTETTÄVISSÄ分析贾维JA Ongelmanratkaisua Varten。Tietoja ei tarvitseenääkerätämeryistaLähteistätairakentaaDatalinkkejäErillistenJärjestelmienVälille。

Valmet DNA机器监控-Järjestelmä在Keskeinen Osa Valmetin TeollistaInternetiähyödyntäviäjaLuotettavuuttaLisääviäRatkaisuja。Se tarjoaa nykyaikaisia ratkaisuja tehtaan ennakoivaan kunnossapitoon ja tehokkaan Alustan Valmetin Asiantijoiden Tarjoamilleetäkunnonvalvontapalveluille。

Tietoja AsiaKaasta安徽山阴造纸业有限公司

安徽山阴纸业在Yksi Kiinan Suurimmista Paperin Ja Pakkauskartongin Valmistajista。Yhtiöon Perustettu Vuonna 1999 JA ListautunutShanghainPörssiinVuonna 2001. Vuonna 2013YhtiöYhdistyi Ji'an Group-Yhtiön堪萨斯州。

Yhtiöllä在TytäryhtiöitäMuunMuassa安徽,浙江省江苏,福建省Ja Hubein MaakunnissaSekä天津群岛。Sillä在YhtiöitäyösEsimerkiksiYhdysvalloissa,Britanniassa,Saksassa,Alankomaissa,Japanissa,Australiassa Ja Hongkongissa。Yhtiönvuosituotantokapasiteetti on Yli 3 Miljoonaa Tonnia Paripenia Ja MiljardiNeliömetriäkartonkia,Mikänostaa·桑阿斯萨Suurimpien Joukkoon。

Zhutu郭,Myyntijohtaja,自动化,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000
咖喱钱,Myyntipäällikkö,Palvelut,自动化,Valomet,
浦。+86 21 3997 5000

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.