Valmet toimtaa kostutusjärjestelmän Schumacher Polednon aalluskartonkilinjalle Puolaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 31.5.2017 klo 11:00

Valmet toimtaa kostutusjärjestelmän Schumacher Polednon aallouskartonkilinjalle Puolan Bukowieciin。Kahdella kostutuspalkilla varustetun Valmet IQ润肤霜-kostuttimen avulla tehdas pystyy parantamaan aaloutuskartongin laatua ja vähentämään kartongin käyristymästä johtuvia tuotannonmenetyksiä。Järjestelmä otetaan käyttöön heinäkuussa 2017。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2017 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tyypillisesti tämän kaltasten automaatiojärjestelmätoimitusten arvo关于欧洲的miljoona。

Tilausta edelsivät Valmetin kostutuspalkkien onnistuneet koejot viime vuoden lopulla asiakkaan 2,8 metriä leveällä tuotantolinjalla。

Meillä oli hyviä kokemuksia painavan viisikerroksisen kartongin uudelenkostutuksesta toisella laitteella。Valmet IQ润肤霜-kostuttimen patentoidut suuttavat kartongille hienojakoista vesisumua vesisuihkun sijaan, mikä parantaa hallittavuutta。Pystymme nyt käyttämään laitetta kaikille kartonkilajeille ilman, että vesi jättää kartonkiin raitoja", sanoo Schumacher Polednon kunnossapitopäällikkö斯Kubinski

"Schumacherin tiimi antoi meille mahdollisuuden esitellä Valmet IQ -laatusäädöistä saatavia hyötyjä ensimmäistä kertaa Puolassa。Maassa on isot aallouskartongin markkinat, koska siellä on lainerikartongin tuotantoa ja monia aallouskartonkilinjoja。Oli hienoa saada tehtaalta positiivista palautetta parannuksista jo ensimmäisten koeajojen aikana", toteaa Valmetin automaatioratkaisujen Keski- ja Itä-Euroopan maapäällikkö基督教Kallich

Teknistä tietoa Valmet IQ润肤霜-kostuttimesta

瓦尔麦特公司智商保湿霜关于Alan kehittynein kostutusjärjestelmäperhe。Järjestelmän ilmahajoitteinen suutin, veden määrää ohjaava lineaarisäätöventtiili ja sähkömekaaninen toimilaite takaisinkytkennällä takaat nopean tehokkaan ratkaisun aaloutuskartongin valmistajille käyristymän hallintaan, murtumisen vähentämiseen ja liimankulutuksen optimointinin。

Tietoja Schumacher-konsernista

Schumacher Poledno关于osa Schumacher Packaging -konsernia, joka关于yksi suurimmista perheomissteisista aalothuskartongin ja kovapahvin valmistajista。Konsernilla 15 tuotantolaitosta 13 paikkakunnalla Saksassa, Puolassa ja Alankomaissa。Vuonna 2016 sen liikevaihto oli 500 miljoonaa euroa。

Christian Kallich, maapäällikkö, Keski- ja Itä-Eurooppa, Automaatio, Valmet, puh。+ 43 664 3002830

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal