Valmet toimtaa kolme kostutusjärjestelmää SCG Packaging -yhtiölle Thaimaahan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote19.12.2017 KLO 11:00

Valmet toimtaa kolme Valmet IQ保湿霜-kostutusjärjestelmää Siam Kraft Industry Co., Ltd:lle ja Thai Cane Paper Public Co., Ltd:lle Thaimaahan。Yritykset ovat osa SCG包装-yhtiötä。Kolme poikkisuuntaisella kosteudenhallinalla varustettua kostutinta asennetaan Wangsalan tehtaan paperikoneisiin 6 ja 7 ja Prachinburin tehtaan paperikoneisiin 11。我的名字是kartongin laatua。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2017 neljännen vuosineljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Toimitusten odotetaan totetuvan vuoden 2018 ensimmäisellä ja toisella neljänneksellä。

Tilaus on jatkoa Valmet IQ润肤霜-kostutusjärjestelmän menestyksekkäälle käytölle SCG包装-yhtiön muissa paperikoneissa。

“Odotammepystyvämmeparantamaan poikkisuuntaisen kosteuden 2-Σ-vaihteluavähintään40 prosenttia,米卡上melko haasteellista。莫奈konsernimme tehtaistakäyttävät裘Valmetin uusinta kostutusratkaisua。硒上asennettu esimerkiksi暹Kraftin paperikoneisiin 1,3,5,8,16 JA 17 SEKA泰Paperinglassiinipaperitehtaalle,JA NE ovat olleettyytyväisiä维美德智商保湿-kostutusjärjestelmänsuorituskykyyn。Uskomme,ETTA ratkaisu auttaa美达玻璃纤维parantamaan kosteusprofiileja JAlisäämääntuotantoa”,暹罗SANOO卡夫Industryn tehtaiden luotettavuudesta JA suunnittelusta vastaava johtajaSuteephong Sumphaophok

SCG包装上的罗ttanut Valmetin kostutusteknologiaan monissa muissa项目jekteissa vuosien varrella。Tämä kolmen kostutusjärjestelmän tilaus osoittaa, että suorituskykymme on vastannut asiakkaan tarpeita ja asiakas tekee uusia investointeja teknologiaan ja palveluihin, jotka on todennut lotettaviksi”,Valmetin automaatio - liktoimintalinjan Kaakkois-Aasian myynti- ja palvelujohtaja汉语yrjölä.

Valmet IQ润肤霜-kostutusjärjestelmän tekniset tiedot

OSA上的Valmet IQ保湿霜瓦尔麦特公司智商-tuoteperhetta他说:“我的朋友们都很高兴见到你。

Valmet IQ润肤霜alan edistynein kostutusjärjestelmien tuoteperhe。Ilmahajotteisen mikropisarasuuttimen, lineaarisen vedensäätöventtiilin ja asentotakaisinkytkennällä varustetun elektromekaanisen toimilaitteen yhdistelmä on sovelluskohtainen ratkaisu kaikille paperin- ja kartonginvalmisajille kosteusprofiilin parantamiseen, käyryyden hallintaan ja kosteustason lisäämiseen。

Tietoa scg包装 - yhtiöstä

SCG包装tarjoaa monpuolisen valikoiman tuotteita ja palveluja kaikkiin sovellustarpeisiin, kuten paperipakkauksiin, joustaviin pakkauksiin, turvallisiin ruokapakkauksiin, esipainoteknologioihin ja offsetpainojärjestelmiin。Yhtiö toimittaa asiakkailleen laajan valikoiman innovatiivisia tuotteita, palveluja ja pakkausratkaisuja。

汉努Yrjölä, myynti- ja palvelujohtaja, Kaakkois-Aasia, Automaatio, Valmet, puh。+ 668 1754 1286,hannu.yrjola@valmet.com

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

Lisämateriaalia: