瓦尔麦特公司toimittaa hienopaperilinjan一直国际Investmentille Arabiemiirikuntiin

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 29.3.2017 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa hienopaperilinjan一直L.L.C.国际投资:米歇尔阿布Dhabiin Arabiemiirikuntiin。Uuteen greenfield-tuotantolinjaan(点1)sisaltyy laaja automaatiopaketti, ja新罗tullaan valmistamaan laadukkaita kirjoitus - ja painopaperilajeja kasvaville kotimaan, Lahi-idan ja Pohjois-Afrikan markkinoille。Uusi tuotantolinja otetaan kayttoon vuoden 2018 lopussa。

2017年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden ensimmaisen vuosineljanneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。塔曼kaltaisten ja laajuisen toimituksen tyypillisesti 45 - 70 miljoonaa下午。Tilaus vastaanotettiin中国轻工国际工程有限公司有限公司-yrityksen kautta, joka toimii EPC-urakoitsijana (suunnittelu hankinta ja rakennustyot) vastuunaan可可tehdasalueen toimitus kayttovalmiina。

“一直tulee mukaan paperinvalmistusliiketoimintaan ensimmaista kertaa uudellaOptiConcept米-koneellaan。瓦尔麦特公司pyrki helpottamaan Ittihadin monimutkaista investointipalapelia toimimalla ohjaavana ja tukevana osapuolena myyntiprosessin alusta alkaen。Hyvat referenssit vahvistivat paperinvalmistuskonseptimme esittelya。OptiConcept M -linja mahdollistaa korkean tuottavuus - ja resurssitehokkuuden erinomaisen laadun ja alhaiset kayttokustannukset”, toteaa myyntijohtajaAntero KunnariValmetilta。

OptiConcept M -hienopaperikone

Toimituksen tekniset yksityiskohdat

Valmetin toimitus sisaltaa可可hienopaperinvalmistuslinjanmassankasittelylinjasta晶澳peralaatikostarullaimelle。Toimitukseen sisaltyy myokonerullavaunu,kaksipituusleikkuria晶澳laaja automaatiopaketti。Toimituksen teknologia - ja automaatiotarkaisut parantavat ajettavuutta, laatua时kustannus, materiaali - ja energiatehokkuutta。Ratkaisuilla voidaan alentaa paperin neliomassaa heikentamatta jaykkyys - ja opasiteettiominaisuuksia米拉saavutetaan raaka-ainesaastoja。

Viiraltaan 7100毫米levealla paperikoneella valmistetaan paallystettyja hienopaperilajeja (WFU)。Koneen suunnittelunopeus 1200 1700 m / min ja kapasiteetti tonnia vuorokaudessa。

Tietoja asiakkaasta一直国际投资ja paaurakoitsijana toimivasta CLIEC: sta

2008年Vuonna perustettu一直国际投资-yhtion kuuluu useita yrityksia Lahi-Idassa。一直造纸厂(IPM) ensimmainen Persianlahden arabimaiden yhteistyoneuvoston alueella toimiva kirjoitus - ja painopaperituotantolaitos。工业城市阿布Dhabissa (ICAD)是230 000 neliometrin tontilla sijaitseva IPM在suurin tulostus - ja kirjoituspaperin valmistaja MENA: n (Lahi-ita ja Pohjois-Afrikka) alueella。森tuotanto kattaa noin 10% MENA: n markkinoista。

1953年Tammikuussa perustettu中国轻工国际工程有限公司有限公司(CLIEC) tarjoaa suunnittelu, konsultointi - ja yleisia projektisopimuspalveluita。5000 Se在toiminut yli keskisuuressa ja suuressa hankkeessa kotimaassaan Kiinassa, ja yli 60 keskisuuressa ja suuressa projektissa useammassa kuin 20 muussa maassa。

马库斯Laitila yleistoiminto - ja kehitysjohtaja Paperitehtaat,瓦尔麦特公司(puh。+ 358 40 575 1204

Antero Kunnari、myyntijohtaja Kiina瓦尔麦特公司(puh。+ 358 40 543 1036

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016年奥利noin 2 9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal