Valmet Toimittaa Gasumille Perussuunnittelua Pohjoismaisten Lng-Operaatioiden Automatisoimiseksi

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote12.4.2017 KLO 14:00

Valmet Toimittaa Gasumille Perussuunnittelua Sen Nesteytetyn Maakaasun(LNG)Operaatioiden Automatisoimiseksi Pohjoismaissa。TavoiteEna onEtsiäKaikkeinOptimaAlisin Automaatioratkaisu,Jolla Voidaan KeskitetystiKerätäMittietojaGianuminTytäryhtiönSkangasinTerminaalioperaatioista Ja HallitaNiitä。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2017年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Automaation Perussuunnitteluvaihe onKäynnistyny​​tJaPäättyyTouKokuunAlkupuolella。

Perussuunnitteluvaiheenjälkeengasumjavalmetmäärittelevätyhdessätravittavattoimnot jalaittiojärjärjestelmänpohjalta。MikäliGasumPäätyyHäätyyHärjestelmän,Valmetin Ratkaisuja Asennetaan Skangasin LNG-Terminaalehinaissa。

“Valumet DNA-AutomaatiojärjestelmäVahvistaaKerätämmeKerätäMiTietoaJAHallitaIteäkeskittieSi。YhteistyöValmetinKanssa在Alkanut Tehokkaasti”,Sanoo Giasumin TietohallintojohtajaPertti norjos.

“Valomet Pystyy Tarjoamaan Kaikenkattavan Automaatioratkaisun LNG-Operaatioihin。OptimointityökalummeAvullaasiakkaat voivat alentaa kustannuksiaanheikentämättäkuitenkaanturvallisuutta ja luotettavuutta”,Toteaa Prosesiautomaatiosta Vissiautomaatiosta Vissaava JohtajaJani Hautaluomavalmetista。

Valmet在Maailman Johtava Teknologian,Automaatioratkaisujen Ja Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäireiToollisuudenalioille,JASillä在Yli 40 Vuoden Kokemus Automaatiosta。Osaamista在Kertynyt Projekteista,Joita on Tehty Niin Merelle Kuin Maalle。MyösPanostusTuoteKehityStoimintaan在Ololut Vahva上。

“Valmetin Strationian Mukaisesti Tavoiteemme在Tulla Parhaaksi RatkaisutoimittajaksiPienemmänMittaluokanLISäksiHaluammeTukeaAsiakkaitamme Tarjoalla HeilleTavallistaJärjaaLaajemminRatkaisuja”,Jani HautaluomaLisää。

Valmet tarjoaa kaikenkattavan automaatioratkaisun lng-operaatioihin mukaan lukien viennin- ja tonninhallinnansekäajantasaisen seurannan

Tietoja Asiakkaista Gasum Ja Skangas

Energiayhtiö肠山上摩尔加斯Ja Biokaasun Paras Aniantuntija Suomessa。在EdistääkehitystäKohtiHiilineutraaliayhteiskuntaa Maalla JaMerellä上的森塔·克里特Gasum Tuo Suomeen Maakaasua,Jalostaa Biokaasua Suomessa JA RuotsissaSekäsiirtääJAToimittaaKaasuaEnergiantuotantoon,Teollisuudelle,KotitalUksilleSekäMaantie-JA Meriliikentie-Ja MeriliikentieLe。

Pohjoismaiden JohtavaNestemäisenKaasun(LNG)Asiantuntija上的GianuminTytäryhtiöska​​ngas。Sillä在LNG-Tuotantolaitoksia Risavikassa Norjassa Ja Porvoossa SuomessaSekäLng-Terminaaleja Norjassa,Ruotsissa Ja Suomessa。Gasum-KonsernissaTyöskentelee诺伊400HenkilöäSuomessa,Norjassa Ja Ruotsissa。YhtiönLiikevaihtoOli 843 Miljoonaa Euroa Vuonna 2016。

Jani Hautaluoma,Johtaja,Prosesiautomaatio,Valomet,Puh。040 486 0307

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.