Valmet toimittaa automaatioteknologiaa越南石油天然气集团-yhtiön龙富1 -lämpövoimalaitosprojektiin越南

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 6.4.2017 klo 11:00

Valmet toimittaa automaatiota Vietnam Oil and Gas Group -yhtiön (PetroVietnam) Long Phu 1 -lämpövoimalaitosprojektiin Long Phuin alueelle Soc Trangin maakuntaan Vietnamiin。Tilauksen teki projektin pääurakoitsijana ja konsortion johtajana toimiva venäläinen OJSC Power Machines, joka on Valmetin jälleenmyyjä。

提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2016 viimeisen neljänneksen saatuihin提拉克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän kaltasten automaatiojärjestelmätoimitusten arvo vaihtelee kolmesta miljoonasta eurosta kuuteen miljoonaan euroon。Järjestelmät luovutetaan asiakkaalle lokakuussa 2018 ja helmikuussa 2019。

Rakenteilla olevaan Long Phu 1 -lämpövoimalaitokseen tulee kaksi Power Machines -yhtiön toimittamaa 600 megawatin (MW) hiiltä polttavaa kattilaa, joita ohjataan Valmetin automaatioteknologialla。

"Energiamarkkina viet issa ja koko Kaakkois-Aasiassa näyttää meidän kannaltamme hyvin lupaavalta。龙普1上yksi suurimmista lämpövoimalaitoksista, jonka Power Machines上rakentanut ulkomaille konsortiopohjalta avaimet käteen -sopimuksella", sanoo龙普1 -projektin varapääinsinööri丹尼斯部长助理动力机器-yhtiöstä

Valmetilla on ollut yhteistyösopimus Power Machinesin kanssa vuodesta 2010 lähtien。Olemme menestyksekkäästi työskennelleet yhteisissä projekteissa ja automatisoineet monia vesi- ja lämpövoimalaitoksia sekä sähkön ja lämmön yhteistuotantolaitoksia。Long Phu 1 -projekti vahvistaa kumppanuuttamme entisestään", toteaa Valmetin energia-, metalli- ja meriteollisuuden automaatiosta Venäjällä vastaava myyntijohtaja谢尔盖Filippov

Valmet toimittaa automaatiota rakenteilla olevaan Long Phu 1 -lämpövoimalaitokseen Long Phuin alueelle Soc Trangin maakuntaan vietnam

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää kaksi Valmet DNA -automaatiojärjestelmää, poltonhallintajärjestelmän, kattilan turvajärjestelmän, informaationhallintajärjestelmän, liittymän kaikkiin logiikkayksiköihin, suunnittelun, tehdastestauksen, käyttöönoton ja koulutuksen。Toimitukseen kuuluvat myös energiantuotannon suorituskykyä parantavat sovellukset, kuten kattilan suorituskyvyn seuranta, nuohouksen säätösovellus, päästövalvonta, polton optimointi ja kehittyneet kattilasäädöt。

Järjestelmissä on yhteensä 28 400 I/O-korttia ja noin 40 operaattoriasemaa。

越南石油天然气集团(越南石油)

越南石油天然气集团越南石油)关于越南的valtion omistama yhtiö。Long Phu 1 -lämpövoimalaitosprojekti on yksi Long Phu - Soc Trang -voimalaitoskompleksin kolmesta projektista。Laitoksen kapasiteetti在noin 1200兆瓦。Laitos tuotta sähköä valtakunnan verkkoon ja nopeutta paikallista yhteiskunnallista ja taloudellista kehitystä。

Sergey Filippov, myyntijohtaja,能源-,金属- ja meriteollisuus, Venäjä, Automaatio, Valmet, matkapuh。+7 (921) 9424556, puh。+7 (812) 3334011 (alanumero 112)

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin likevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal