维美德自动化Rauma海洋建筑-yhtiön rakentamalle RoPax-alukselle

维美德股份有限公司:lehdistötiedote 14.3.2017 klo 11:00

Valmet toimittaa自动化Rauma Marine Constructions -yhtiön (RMC) rakentamalle RoPax-alukselle, joka toimittaan Mols-Linien -laivayhtiölle。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 viimeisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen是一个很好的例子。Toimitus ajoittuu joulukuulle 2017。

Tilauksen teki suomalainen laivasähköurakoitsija Telesilta, joka integroi Valmetin automaatiojärjestelmän aluksen muihin järjestelmiin。Telesilta ja Valmet ovat aiemmin teneet tiivistä yhteistyötä monissa laivaprojekteissa ja automatisoineet esimerkiksi satamajäänmurtaja Ahton, yhteysalus Otavan ja öljyntorjunta-alus Hylkeen。

“Olemme innoissamme saadessamme olla Mols-Linien -yhtiön RoPax-aluksen, sähköjärjestelmien ja niiden asenussten pääurakoitsija。”Koska kyseessä on RMC:n ensimmäinen uuden laivan rakenusprojekti, on erittäin tärkeää, että molemmat meistä suoriutuvat siitä hyvin aina projektin käynnistymisestä takuuajan loppuun。Olemme enenkin teneet menestyksekästä yhteistyötä Valmetin kanssa ja meillä on hyviä kokemuksia Valmet DNA -järjestelmästä aikaisemmissa project jekteissa, joten Valmet oli meille luonnollinen valinta laiva- automation toimittajaksi", sanoo Telesillan projekti-insinööri妮可Karlsson

Alus optimiitu Itämerelle

158 metriä pitkä RoPax-alus rakennetaan Rauma Marine Constructions -yhtiön (RMC) telakalla Raumalla。Se on sunniteltu ja optimitiitu Mols-Linien -varustamon reitille Bornholmin saarella sijaitsevan Rønnen ja Kööpenhaminasta lounaaseen sijaitsevan Køgen välillä Tanskassa。Alus aloittaa liikennöinnin syyskuussa 2018。

Alukseen mahtuu 600 matkustaja。在tilaa rekoille上的Sen kahdella autokannella, perävaunuille, henkilö- ja pakettiautoille ja busseille yhteensä 1 500 kaistametriä。

Valmet toimittaa自动化Rauma Marine Constructions -yhtiön rakentamalle RoPax-alukselle, joka on optimoitu Mols-Linien -laivayhtiön reitille Bornholmin saarella sijaitsevan Rønnen ja Kööpenhaminasta lounaaseen sijaitsevan Køgen välillä Tanskassa。

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää Valmet DNA -koneautomaatiojärjestelmän, jolla ohjataan ja valvotaan koneistoa sekä seurataan hälytyksiä。Myös koulutus ja käyntiinajo kuuluvat toimitukseen。Telesilta vastaa järjestelmän asennuksesta。

Tietoja asiakkaista Mols-Linien, Rauma Marine structures ja Telesilta

Mols-Linien on tanskalainen laivayhtiö, jonka lautat liikennöivät Jyllannin ja jj ællandin saaren välillä。

Rauma Marine construction (RMC) on kokonaan suomalaisomisteen laivanrakennusyhtiö, joka aloitti toimintansa Raumalla vuona 2014 entisen STX芬兰Rauman telakalla。在erikoistunut monitoimijäänmurtajien, auto- ja matkustajalauttojen ja merivoimien käyttämien allisten rakentamiseen ja kunnossapitoon。

Telesilta on Uudessakaupungissa toimiva, itsenäinen, vuonna 1978 perustettu sähköurakointiyritys。Sen erikoissaamista ovat laivateolisuuden sähköistystyöt sunnittelusta asennukseen, käyttöönottoon ja huolton。Lisäksi yhtiö tarjoaa teollisuuskiinteistöjen ja muiden vaativien rakennusten urakointi-, korjaus- ja kunnossapitopalveluja。

Heikki Tanner, myyntipäällikkö,自动化类产品,维美德,puh。040 557 0780

维美德邮差专业技术人员,自动化技术人员,邮差技术人员,邮差技术人员,邮差技术人员,邮差技术人员,邮差技术人员。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

本文介绍了一种新型生物质能复合材料的制备方法,主要研究了生物质能复合材料的制备方法。Valmetin edidiykselliset palvelut自动化atkaisut parantavat asiakkaidemme tototoprosessien lotetettavutta ja suorituskykyä sekä该hostavat raakaaineiden ja能源käyttöä。

Valmetin预计2016年将以2,900万欧元的价格上市。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataand Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal