Mutoksia ValmetinJohtoryhmässä.

Valomet Oyj:NLehdistötiedote28.Heinäkuuta,2017年KLO 10.00

Valmet Muuttaa JoidenkinJohtoryhmänJäsentensäpastuualueTitaOsana Jatkuvaa Liketoiminnan JaAvainhenkilöidenKehittämistä。

Seuraavat nimitykset Ovat Voimassa 1. Lokakuuta 2017 Alkaen。jukka tiitinen在Nimitetty Aasian Ja Tyynenmeren alueen Johtajaksi(亚太地区)。JukkaToimiiTälläHetkelläPalvelut-Liketoimintalinjan Johtajana。Aki Niemi.在Nimitetty Palvelut-Liketoimintalinjan Johtajaksi(商业条件总裁,服务)。HänTyöskenteleeTälläHetkelläValmetinKiinan Aluejohtajana。Molemmilla在PitkäTaustaumersisa eriJohtotehtävissäValmedissaJa He Jatkavat ValmetinJohtoryhmänJäseninäaportoidentoimitusjohtajapasi laineelle。

Hannu T.Pietilä,JokaTyöskenteleeTälläHetkelläValmetinAasian Ja Tyynenmeren Alueen Aluejohtajana,Palaa Suomeen Kuuden Vuoden Ulkomaan Jaksoltaan JA在Nimitetty Aasian Ja Tynenenmeren Alueen Myyntijohtajaksi(销售副总裁副总裁)。HänaportoijatkossaJukkaTiiselle。

“奥伦iloinen,ETTA pystyimmejohtoryhmässämmetekemäänvastuidenkierrätystäJA samallahyödyntämäänjäsentenvahvan kokemuksen JA osaamisen SEKA antamaan heille edelleen uudistumisen JA kasvun mahdollisuuksia。尤卡Tiitinen上tunnettu tulosorientoituneesta tavastatyöskennellä,JAhänenjohdollaan palveluliiketoimintamme上kasvanut vakaasti。亚希涅米上ollut avainasemassa Kiinan liiketoimintammerakentamisessa JA luonut alueelle sitoutuneen JA osaavan tiiminlähelleasiakkaitamme。奈登ominaisuuksien JA taustojen ansiosta他sopivat erinomaisesti uusiintehtäviinsä。TASSA vaiheessa haluanmyöskiittää哈努T.Pietilää,jonka上luonut vahvat asiakassuhteet JAkehittänytliiketoimintaamme Aasian JA Tyynenmeren alueella vuodesta 2012lähtien。Uudessa roolissaanHannu Jatkaa Alueen Liketoiminnan Tukemista,Jotta Voimme Palvella Asiakkaitamme Alueella Parhaalla Mahdollisella Tavalla,“Sanoo ToimitusjohtajaPasi Laine.

Aki Niemen Seuraajan Rekrytointi Valmetin Kiinan Aluejohtajaksi在aloitettu。

Lisätiedot:
Pasi Laine,Toimitusjohtaja,Valmet,Tel。+358 10 672 0001

jukka tiitisen cv

jukka tiitinen valmetin palvelut-liketoimintalinjan Johtaja。HänOliVuodesta2011 Vuoteen 2013 Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Segionin Palvelut-Liketoimintalinjan Vastaava Johtaja。Tiitinen Oli Metso Paper,Inc:N Pohjois-Amerikan Aluejohtaja Vuosina 2004-2011 Ja Metso Paper,Inc:n Palvelut -liiketoimintalinjan Johtaja Vuosina 2001-2004。TätänennentiitinenOli Metso Paper USA Inc:N / Valmet Inc:N Pohjois-Amerikan Telapalvelut-LiketoimintayksikönJohtajaVuosina2000-2001。Tiitinen在tiitinut undersaJohtotehtävissävalmedissaJAMetsolla Yhdysvalloissa,Australiassa Ja Suomessa。Koulutukseltaan Diplomi-Insinööri的Tiitinen。

Aki Niemen CV.

Aki Niemi在Valmetin Kiinan alueen Johtaja。HänOliVuoden2013 Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Segingin Kiinan Aluejohtaja。Niemi Oli Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Seymentin Kiinan Toimintojen Johtaja Vuosina 2011-2013。TätäNennenHänOnoli梅森Paperi- JA Kartonkikoneet-LiiketoimintayksiköntyömaitayojenJohtaja Vuosina 2007-2011 Ja Metson Paperi-Ja Kartonki -LiiketoimintalinjanKoneidenKäynnistysosastonJohtaja Vuosina 2003-2007。Niemi Toimi Metson PaperiteKnologiaStaVastaavanaPäällikkönäVuosina1997-2003 JA Valumet Oyj:NAsiakaspalveluinsinöörivuosina1994-1997。Niemi在Koulutukseltaan Diplomi-Insinööri。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.