Valmetin Toimittamat Aviaineknologia- JAAutomaatiolaitteetKäynnistitiinKotkamillsinTehtailla Suomessa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote18.8.2016 KLO 11:00

Kotkamillsin Uudistettu Kartonkikone 2(BM 2)Käynnistitiin22.HeinäkuutaYhtiönKotkanTehtaillaSuomessa。Valmet Toimitti Aviaineknologia- JA AutomaationPaketin Laajaan Paperikoneen Lajinvaihtoprojektiin。Projektissa Painopaperituotantolinja(MFC)Uudistitiin豪华别墅erilaisia taive- ja elintarvikekartonja。

“Kartonkikoneemme(BM 2)在EnsimmäinenKoneMaailmassa,Jossa Dispersio-Suojakerrospäällystys(Bartier)TehdäänSuoraanKartonkikikoneLa.TäysinMuovittomat -Suojakerroskartongit VoidaanKierrättäänormaalienToimistopapereiden Mukana。Kiinnostus uusia,KestävänKehityksenMukaisia Tuotteita Kohtaan On Ollout Valtavaa。Uusi Kone Tarjoaa Laajan Valikoiman Mielenkiintoisia Mahdollisuuuksia Jatkojalostajille,Tuotemerkien omistajille Ja Suunnittelijoilele“,Kertoo Kotkamillsin ToimitusjohtajaMarkkuHämäläinen.

“Projektin aikataulu OLI todella tiukka。Kotkamillsin omistajavaihdoksesta kartonkikoneenkäynnistykseenkului全部kuusitoista kuukautta,米卡OLIerittäin瓦汉。奥伦todellatyytyväinenyhteistyöhönValmetin kanssa JA siihen,kuinka hyvin Valmetin projektiorganisaatio OLI valmistautunut NAIN laajaan hankkeeseen”,kertoo Kotkamillsin projektijohtajaStefan Forss.

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

ValmetinToimitusKäsittiLaitteitaMassankäsittelyävarten,UudenPäällystyskoneenSisältäenKaksi KerrostavaaVerhopäällystysasemaa ,Tela-applikoivan Teräpäällystysaseman filmiliimapuristimen.JA Kaikki Asiaankuuluvat.Päällysilmakuivaivex.。ToimitukseenSisältyiMyösPastakeittiönJAKonekiertojenLaitteitaPäällystystäJAPilliimAustaVarten,Keskiökäyttöinen rullain.kantotelaleikkuri,SekäKuivatusosanJA Kalanterin Uudistukset。

BM 2:N Laajaan AutomaatioPakettiin KuuluiValmet DNA-koneen jasähkökäyttöjenohjauksetsisältäendentodointunkunnonvalvonnan,VALMET IQ.-LaadunhallintakokonaisuudenSisältäenQCS:N,Userita Profiilitoimilaitteita JA Radan Ajettavuuden Seuranta- JaValvontajärjestelmän。Automaation Toimitukseen Sellu- JA Kemikaalikuumahierrelaitteistojen(CTMP)奥斯塔塔·昆瑞analysaattoreita Ja Mittareita.Mukaan LukienOptimoivat Prosesinohjaukset.Eri Palesivaiheita Varten。MyösCTMP-Laitos JAPastakeittiösvarstetuValmet DNA-Automaatiojärjestelmällä。

Kotkamills Ja Valmet SolmivatPalvelusopimuksen.,jotta bm 2:npäällysteprosessiakehitettäisiinntisestäänkorkealuokkaisenpäällystetynkartongin托纳托托托托托托托纳州沃顿。SopimukseenSisältyySekätehtaallaolvaa tukeaettätäyhteystukea,jotta ongelmanratkaisu saadan nopeutettua。

“Valmetin Toimittavat Laitteet ovat Toimineet Hyvin Ilman Suuria Takaiskuja。OlemmeMyösAjanetSeanimmäisetBartier-PäälysteagejotMenestyksekäästi”,Kertoo Valmetin VanhempiProjektipäällikköPetri aspholm.

Kotkamillsinhenkilöstöäkuvattunakartonkikoneen startissa 22.7.2016。Kotkamillin ToimitusjohtajaMarkkuHämäläinenKolmantenaVasemmalta Ja Projektinjohtaja StefanforsetturivissäPolvistuneena(Toinen Oikealta)。Kuva JohannaMäkelä。

Tietoa Asiakkaasta Kotkamills Oy

Kotkamills Oy对SuomalainenMetsätolisuusuusysss,Jolla在PitkätGeriltetalalla 140 Vuoden Ajalta。Kotkamills Kuuluu 2015 Perustettuun Kotkamills Group Oyj:Öön。

Kotkamills Tuottaa Taive- Ja Elintarvikekartonja,LaminaattipeApereita,Implealoituja Tuotteita Ja Sahatavaraa。Sillä在Kaksi Tuotantolatotosta suomessa Ja Yksi Malesiassa。Yhtiöllä在Noin 500Työntekijää,joistaenemmistötyöskenteleesuomessa。Kotkamills Oy:N Liikevaihto Oli 266 Miljoonaa Euroa Vuonna 2015。

Petri aspholm,VanhempiProjektipäällikkö,Paperitehtaat,Valomet,Puh。+358 40 518 9109

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.