Valmetille uusintatilaus优势DCT -pehmopaperin tuotantolinjasta Papel San francisco Meksikosta

Valomet Oyj:nLehdistötiedote8.6.2016 Kello 11:00

Valmet Toimittaa Advantage DCT 100TS -PehmopaAlikoneen Papel San Franciscon Tehtaalle Meksikoon。Uusi Kone Asennetaan Mexicalin Tehtaalle,Ja Sen onMääräKäynnistyäVuoden2017年Loppupuolella。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Jatkoa hyvalle yhteistyolle

Uusi pehmopaperilinja täyttää Papel San Franciscon lisäkapasiteettivaatimukset perinteisten pehmopaperituotteiden valmistuksessa。我想和你在一起,我想和你在一起。Kaksi Advantage DCT -konetta käynnistyi vuosina 2006 ja 2009, ja Advantage NTT -kone käynnistyi vuonna 2013。Tämän ansiosta yritys pystyy tuottamaan kuvioitua pehmopaperia。

上saavuttanutennätyskorkeantuotantokapasiteetin perinteisen paperin valmistuksessa“Aikaisemmin toimitetut koneet ovat toimineeterittäinhyvin。上korkea优势DCT -koneiden ajonopeus,JAmaailmanennätyssaavutettiin裘vuonna 2009 nopeudella 2 160米/分钟。优势NTT -kone。上otettu markkinoilla hyvin vastaan​​ Kuvioidut paperit。tarvitsemmelisääperinteisten pehmopaperituotteiden tuotantokapasiteettia,jaPäätimmevalitakustannus- ja Energiatiatiatehokkaan Advantage DCT -TeknologianSisältäen优势Visconip -Puristimen“,KertooDario Palma Y Meza Espinoza,Papel San Franciscon Operatiivinen Johtaja。

“Kumppanuutemme帕佩尔圣Franciscon kanssa上esimerkki toimittajan JA asiakkaanvälisestäyhteistyöstä,jossa jatkuvasti parannetaansuorituskykyähyödyttäenmolempia osapuolia。Vuosien mittaan帕佩尔旧金山onnistunut rikkomaan useita nopeus- JAsuorituskykyennätyksiä。Suhteemme perustuu kunnioitukseen,vahvaan luottamukseen JAyhteistyöhön,城下pohjautuu ammattitaitoon JA teknologiaan“,Toteaa.Jan拉尔森, pohjois - american myyntijohtaja Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksiköstä。

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden pehmopaperikoneen在2,8 metriä上,ja suunnittelunopeus在2 200米/分钟上。Toimituksen myötä Papel San Franciscon tuotantokapasiteetti kasvaa WC-, talouspyyhe- ja lautaasliinapaperin valmistuksen osalta 30 000 tonnia vuodessa。

valmetin toimituslaajuussisältääivitivedct100ts-pehmopaperikoneen。kone在varustettu Optiflo-perälaatikollasekäkevytmetallisellajenkkisylinterilla。Koneessa onKäytettyHyväksiTodettua优势-PehmopaperiteKnologiaa,Johon Kuuluu Visconip-Puristin,Aircap-HuuvaSekävetdust-pölynkäsittelyjärjestelmä。ToimitukseenSisältyvätMyösKäynnistysJAKäyttöönotto。

Valmetin Advantage DCT 100TS -pehmopaperikone

Tietoa Asiakkaasta Papel San Francisco

Papel San FrancisconEnsimmäinenPehmopaperikoneKäynnistiVuonna1980. Yritys在Kasvanut Tasaisesti 35 Vuoden Aikana。Sillä在NykyäänViisiPehmopaperikonetta,Jotka Tuottavat Vuosittain 150 000 Tonnia Pehmopaperituotteita。

Jan Erikson,Johtaja,Myynti,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+46 705 171490

Jan Larsson, myyntijohtaja, pehmopaperitehtaat, Pohjois-Amerikka, Valmet, puh。+ 1 404 229 4269

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal