Valmetille kaksi uutta automaatiotilausta Kotkamillsiltä

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 8.3.2016 klo 13:00

Valmet on saanut Kotkamills Oy:ltä kaksi automaatioteknologian tilausta, jotka täydentävät yhtiön huhtikuussa ja heinäkuussa saamia teknologia- ja automaatiotilauksia paperikoneen lajinvaihtoudistukseen。Kotkamills uudistaa aikakauslehtipaperia tuottavan paperikone 2:n korkealaatuista suojakerros- ja taivekartonkia tuottavaksi kartonkikoneeksi, joka käynnistyy vuoden 2016 toisella neljänneksellä。Valmetin automatiotoimitukset ajoittuvat huhtikuulle 2016。

Uudet tilaukset sisältyvät Valmetin vuoden 2016 ensimmäisen neljänneksen sekä 2015 viimeisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilausten arvoa ei julkisteta。

"Valmetilla在pitkä kokemus ja laajaa osaamista paperitoliisuuden automaatioratkaisuista上。Uskomme, että同样的Valmetin ratkaisuilla nostettua tehokkuutta还有其他的prosessista kaiken。我们在堪萨斯的加油站为您自动加油täydentävät sitä。Meillä on ollut Valmetin automaatiota käytössä jo aiemmin, joten operaattorit ja kunnossapitohenkilöstö tuntevat sen hyvin", sanoo Kotkamills Oy:n automaatiosta ja sähköistyksestä vastaava päällikköJari麦克拉

"Ratkaisumme auttavat Kotkamillsiä parantamaan niin kartongin laadunhallintaa kuin koko valmistusprosessin hallintaa。Niiden avulla tehda pystyy tuottamaan korkealaatuista kartonkia ja parantamaan kartonkikoneen ajettavuutta", toteaa myyntipäällikköHarri KohonenValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Teknista tietoa toimituksesta

Tilaukset sisältävät kaksi automaatiojärjestelmää, analysaattoreita, mittauksia, sakeuslähettimiä ja optimoivia prosessisäätöjä kartonginvalmistuksen eri proessivaiheisiin。

Valmet toimtaa tehan kuumahierrelaitokselle ja pastakeittiöön瓦尔麦特公司DNA-automaatiojärjestelmät, jotka korvaavat Valmetin aikaisemman sukupolven järjestelmät。Kuumahierrelaitokselle toimitetaan myös jatkuvatoiminen瓦尔麦特公司地图-analysaattori ja optimivia prosessisäätöjä, joiden avulah voidan hallita matalasakeusjauhatusta ja saada kartonkiin halutut ominaisuudet。

Lisäksi kuumahierrelaitokselle ja kartonkikonelle toimitetaan yhteensä yli 20 sakeuslähetintä。Kartonkikoneelle asennetaan瓦尔麦特公司收款-retentiomittaus ja瓦尔麦特公司的电话-analysaattori viiraveden sakeuden ja kemian tilan hallintaan。富美森yhteydessä Valmet päivittää tehtaalla käytössä olevan automaattisen瓦尔麦特公司纸浆专家-analysaattorin。

这是整合了Valmet DNA自动机的方法瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajärjestelmiin, jotka sisältyvät aiemmin kerrottuihin tilauksiin。Yksi automaatioalusta säätöineen sekä prosessi- ja kooneohjauksineen yhdeltä toimittajalta varmistaa ratkaisujen saumattoman yhteensopivuuden。

Kotkamillsillä on entuudestaan Valmetin kanssa automation palvelusopimus, johon liittyy etäpalvelutuki。Häiriötilanteissa Valmetin asiantuntijat saavat etäyhteyden tehtaan automaatiojärjestelmiin。

Harri Kohonen, myyntipäällikkö, Sellu- ja paperitehtaat, Pohjoismaat, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 748 3845

Jari Ehrling, myyntipäällikkö, Sellu- ja paperitehtaat, Suomi, Automaatio, Valmet, puh。+ 358 400 765012

Tuotesivut:

//www.blumebaby.com/dna
//www.blumebaby.com/valmetMAP
//www.blumebaby.com/valmetRM3
//www.blumebaby.com/valmetWEM
//www.blumebaby.com/PulpExpert
//www.blumebaby.com/IQ

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Tietoa Kotkamills Oy: sta

Kotkamills Oy on vastuullinen kumppani, joka valmistaa innovatiivisia, uusiutuvasta luonnonvarasta, pusta, kehitettyjä tuotteita。Sen tuotteita ovat korkealaatuiset erikoislaminaattipaperit Absorbex®ja Imprex®时ekologiset puutuotteet。Vuonna 2016 yhtiö aloittaa täysin kierrätettävien kuluttajapakkauskartonkien valmistuksen Kotkassa。Tuotteet ovat ympäristöystävällisiä, kierrätettäviä ja turvallisia käyttää。www.kotkamills.com