Valmet toimtaa Södra Cellin Mörrumin sellutehtaan ruskean massan pesulaitoksen modernisoin

Valomet Oyj:nLehdistötiedote29.4.2016 KLO 9:00

Valmet toimtaa liukosellulinjan ruskean massan pesulaitoksen modernisoinSödra Cellin Mörrumin sellutehtaalle Ruotsiin。Uudistus on osa Södra Cellin Mörrumin tehtaan pitkän aikavälin kehityshankkeen toista vaihetta。

俄罗斯马萨市uudistaminen lisää tehtaan selluntuotantokapasiteettia 45 000吨位。aloitetaan项目keväällä 2016 ja sen on arvioitu valmistuvan vuoden 2017 viimeisellä neljänneksellä。

Tilaussisältyyvalmetinvuoden 2016 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Vastaavan Laajuisen Uudistuksen Arvoyleensäpart10Miljoonaa Euroa。

,SANOO的Södra细胞MörrumintuotantoinsinööriJAprojektipäällikkö “上jatkoa liukosellulinjalla vuonna 2011 Valmetin kanssa aloitetullehyvälleyhteistyölle。TAMA investointi mahdollistaa tuotannon kasvattamisen JAlisäämahdollisuuksiammekehittäätuottamamme liukosellun laatua edelleen TAMA askel”马丁·萨尔

Södra Cell Mörrumin tehtaan strategiaan kuuluvuosien 2014-2020 välillä nostaa tuotantokapasiteettia ja laajentaa tuotantoa 380 000 tonista vuodessa 500 000 tonniin vuodessa, josta 20万tonnia tulee olemaan korkealaatuista liukosellua。

toimituksen tekniset tiedot.

Ruskean Massan Pesulaitoksen ModernisointiKoostuuPääosinKolmenUudenValmet Twinroll -Puristimen Asennuksesta,Joista Kaksi Sijaitsee Ennen Happivaihetta JA YKSI Ennen Valkaisulaitosta。

“维美德TwinRoll -puristimen uusin sukupolvi VIE vedenpoiston JA pesun kokonaan uudelle tasolle。Puristimien avulla voidaan kasvattaa kapasiteettia jopa 30%,parantaa massan koostumusta JA optimoida prosessia,samallavähentäensamallakäyttö-JA kunnossapitokustannuksia。TwinRoll -puristimemme ovat osoittaneet vuosien aikana toimivuutensa useassa liukosellulinjassa。Olemme Vakuuttuneita,EttäTämä在HyväRatkaisuMörruminTehtaalle,Ja Odotamme ErinomaistaYhteistyötäyöstässäpejektissa“,Sanoo ValmetinMyyntipäällikköMikael Gustafsson.

Tietoaasiakkaastasödra细胞

Södra在Etelä-Ruotsissa Toimiva 51 000MetsänomistajanYhdistys。yhdistys在KasvanutMerkittäväksisellun,Puutuotteiden Ja Biopolttoaineiden Tuottajaksi。Södrallaon 3 800TyöntekijääJAjaettuneljännäänäänliketoiminta-alueeseen:SödraSkog,SödraCell,SödraIngerJaSödraInteriör。

SödraCell在Yksi Maailman SuurimmistaPitkäkuitusellunTuottajista,JaSillä在Kolme Tehdasta Ruotsissa:MönsteråsJAVärömönsteråsJaVärö。SödranTehtaistaAnoinaandra cellrum tuottaanykyäänkorkealaatuistasellua ja oinsina onsödrantehtaistajoka toostaa tekstiilikuitua KasvavaanKysyntänn。

Mikael Gustafsson,Myyntipäällikkö,Sellu-Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet Puh。+46 70 653 38 09

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal