Valmet Toimittaa Pehmopaperin优势NTT Tuotantolinjan Sofidel S.P.A:Lle Puolaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 2.3.2016 klo 11.00

Valumet Toimittaa Kokonaisen Automatisoidun Pehmopaperin Tuotantolinjan Sofidelin Delitissue-TehtaalleCiechanóviinPuolaan。ToimitukseenSisältyy优势NTT 200 -TUOTANTOLINJA PEHMOPALEIN VALMISTUSTA VARTEN,MASSANVALMISTUSLAITTEISTOSEKÄVAIOMATIOJÄRJESTELMÄ。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2015 Saapuneisiin Tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Sofidelilla ja Valmetilla网址:pitkä yhteistyöhistoria。我们的目标是11个国家,我们的目标是欧洲。Puolaan toimitettava uusi linja网址:ensimmäinen Valmet Advantage NTT - pehmopaperitknologiaan pohjautuva linja Sofidelin konkannassa。Tämä uusi linja käynnistetään sununnitelmien mukaan vuoden 2017 viimeisellä neljänneksellä。

“Näemme塔曼tulevaisuuden investointina useistasyistä。瓦汉energiaa JA kuitua kuluttavakestävänkehityksen mukainen tuotanto上menestystekijä,JA UUSI tuotantolinja sopiierittäinhyvin tavoitteisiimmeympäristövaikutustenvähentämisessä。Energiaa JA kuituasäästävä维美德优势NTT -teknologia tukee Sofidelinympäristöstrategiaa。Lisäksivoimme优势NTT -teknologian avullaOttaa Seuraavan Askeleen Premium-Laatuluokkaan JA Erottua TuotevalikoimallammePehmopaperimarkKinoilla“,Sofidelin ToimitusjohtajaLuigi Lazzareschi.sanoo。

“Meillä上pitkäyhteinen史记Sofidelin kanssa,JA olemmeylpeitäsiitä,ETTA他ovat valinneet优势NTT -teknologiamme tulevaisuuden ratkaisukseen。Kaikilla markkinoilla上kasvavaa kiinnostusta大汉teknologiaan,koska仙avullapystytääntuottamaan joustavasti SEKAperinteisiäETTA kuvioituja pehmopaperituotteitavähäiselläenergian JA kuidun kulutuksella。Olemme VakuuttuneitaSiitä,ettäSetuoMenestystäyösSofidelille“,Sanoo Myyntijohtaja简•埃里克森valmetista。

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden Pehmopaperikoneen Suunnittelunopeus Kuvioidulle Paperille 1 800 M / min JA Perinteiselle Paperille 2 000米/分钟。Tuotantolinja On OptimoituSäästämäännEnergiaaJa KuituaSekätjoamaanLisääMahdollisuuukeiatuotedifferointia Ja Huppulaatuisten Tuotteiden Kasvavaa Kapasiteettia Varten。

Valmetin toimituslaajuus kattaa kokonaisen pehmopaperin tuotantolinan, joka sisältää优势NTT -pehmopaperikoneen, OptiFlo-perälaatikon sekä kevytmetallisen jenkkisylinterin。Toimituksessa käytetään advantagepehmopaperiteknologiaa, ja se sisältää AirCap-huuvan ilmajärjestelmällä, WetDust-järjestelmän ja SoftReel B -rullaimen。Lisäksi Valmet toimtaa yksityiskohtaisen tehdasunnittelun, massanvalmistuslaitteiston ja automaatiopaketin, johon sisältyvät automaatiojärjestelmä (DCS) ja laadunhallintajärjestelmä (QCS)。

Kuva:Valomed Advantage NTT -Pehmopaperikone

Tietoja Asiakkaasta Sofidel S.P.A

Europan Toissksi Suurin Pehmopauperin的Sofidel-Konserni(Saniteetti-JaKotitalouskäyttööntarkoitettujenpablituotteiden)Valmistaja Ja Kuudenneksi Suurin Koko Maailmassa。
Yhtiö perustettiin 50 vuotta sitten。Nykyään sillä 27 tytäryhtiötä 13 maassa - Italiassa, Espanjassa, Ruotsissa, Isossa-Britanniassa,比利时,Ranskassa, Kroatiassa, Saksassa, Puolassa, Romaniassa, Kreikassa, Turkissa ja Yhdysvalloissa。Sillä on noin 5 500 työntekijää, ja koko konsernin liikevaihto on 1 809 miljoonaa euroa(2015)。Yhtiön kapasiteetti关于yli miljoona tonnia vuodessa。

Jan Erikson,Johtaja,Myynti,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Puh。+46 705 17 14 14 90

约翰Björn, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 703 17 12 16

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal