Valmet toimtaa paperikoneen märän pään uusinnan Khanna Paperille Intiaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 23.2.2016 klo 11:00

Valmet toimtaa paperikoneen märän pään uusinnan Khanna Paper Mills Private Limited -yhtiölle Amritsariin, Intiaan。investinintavoitteena on parantaa lopputuotteen laatua, lisätä tuotantoa sekä lisätä tuotettavien paperilajien määrää laajentamalla neliöpainoaluetta。Uusittu konelinja (PM 5) käynnistyy vuoden 2017 ensimmäisen neljänneksen aikana。

Tilaus sisältyy Valmetin ensimmäisen neljänneksen 2016 saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän tyyppisen uusinnan arvo on tavalisesti noin 5-7 miljoonaa euroa。

Valmetin toimitus sisältää uuden OptiFormer Hybrid viiraosan, perälaatikon tarkastelun ja palveluita sekä puristiosan ajettavuuden parantamisen。

“Khanna Paper päätti investoida uteen, korkeaan teknologiaan PM 5:n uusinnassa。Valitsimme Valmetin uusinnan toimittajaksi, sillä Valmetilla on kyky toimittaa joustavia ratkaisuja myös tulevaisuutta ajatellen。Uusinnan jälkeen voimme tuottaa joustavasti myös pakkauskartonkia markkinoiden tarpeiden mukaan”,sanoo Khanna Paperin toimitusjohtajaVarun耆那教徒的

“Valmet tarjoaa avainteknologioita haastaviin uusintaproject jekteihin。Viiraosan ratkaisut ovat hyvä esimerkki ydinosaurs estamme。Modernit viiraosan ratkaisut auttavat asiakkaitamme saavuttamaan laatuparannuksia sekä alentamaan energian kulutusta”,Valmetin paperitehtaiden myynti- ja markkinointijohtaja佩特里Paukkunenkertoo。

Teknisia tietoja toimituksesta

瓦尔麦特公司光成形HybridinAinutlaatuinen vedenpoistoteknologia mahdolistaa sekä laadun että kapasiteetin kasvattamisen sekä uusissa koneissa että uusinnoissa laajalla nopeus- ja neliöpainoalueella。Se mahdollistaa helpon operinin, korkean ja säädettävän vedenpoistokapasiteetin sekä erityisesti paremman formation。Ratkaisu mahdollistaa lisäksi raaka-ainekustannusten alentamisen。

Viiraleveydeltään 7060 mm leveä PM 5 kone tuottaa sanomalhtipaperia ja päällystämätöntä hienopaperia neliöpainoalueella 45 - 80 g/m2.在1250米/分钟。

Allekirjoitustilaisuus Suomessa 8.2.2016。Edessä vasemmalta: Mikko Osara, johtaja, Paperitehtaat, Valmet sekä Varun Jain, Khanna Paper Millsin toimitusjohtaja。Takana vasemmalta: Kari Lamminmäki, viiraosan tuotepäällikkö, Valmet, Nandkumar DM, myynnin ja teknisen ton päällikkö, Valmet sekä Arun Sharma, Khanna造纸厂高级总经理。

Tietoja asiakkaasta Khanna纸厂私人有限公司

Khanna Paper Mills Provate Limited (KPML) tuottaa hienopaperia, sanomalehtipaperia sekä kartonkia Intian markkinoille。Yritys toiminut hieman yli neljä vuosimummentä。KPML tuottaa vuosittain noin 38万吨kartonkia ja paperia。KPML on intian viiden suurimman paperinvalmisajan joukossa ja ensimmäinen paperintuottaja Intiassa, joka tuottaa korkealaatuista painopaperia siitatusta 100% kierrätyspaperista。

Petri Paukkunen, johtaja, myynti ja markkininti, Paperitehtaat, Valmet, puh。040 744 8182

Nandkumar DM, myynnin ja teknisen屯päällikkö, Valmet, puh。+ 91 9654124517

Khanna Paperin toimitusjohtaja Varun Jain haastatteluvideo(英国)

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal