Valmet toimittaa ensimmäisen jätteenpolttokattilan基南

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.9.2016 klo 12:00

维美嘉淄博绿色能源新能源有限公司ovat solmineet sopimuksen kiinteäjätepolttoainetta käyttävän kattilalaitoksen toimittamisesta淄博绿色能源uuteen voimalaitokseen。Voimalaitos rakennetaan Ziboon, joka sijaitsee山东maakunnassa Kiinassa。Uusi jätevoimalaitos toimittaa sähköä valtakunnan sähköverkkoon。

提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen提拉克辛。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

淄博绿色能源投资tehokkaaseen jätevoimalaratkaisuun mahdollistaa korkean hyötysuhteen tehokkaan sähkön ja lämmön yhteistuotannon avulla ja tukee lisäksi kiertotalousajattelua。Asennustöiden on suunniteltu alkavan helmikuussa 2017 sekä sähkön ja lämmön tuotannon vuoden 2017 loppuun mennessä。

“Valmetin tehokkatetilateknologian ja tuotantolaitteiston rotetettavuuden avulla tavoitteenamme on saavuttaa korkea taloudellinen tehokkuus, mukaan lukien huoltojen ja seisokkien määrän vähentäminen”,sanoo淄博绿色能源新能源有限公司:n toimitusjohtajaShengquan王

Tämä在Valmetin ensimmäinen jätevoimalaitostoimitus Kiinaan。Olemme kehittäneet jätevoimalaitoskonseptiamme erityisesti tämän kaltaisiin voimalaitoksiin。Ratkaisu mahdollistaa erinomaisen hyötysuhteen korkeiden höyryarvojen avulla, jotka voidaan saavuttaa myös poltettaessa kierrätyspolttoainetta。Jätteen hyödyntäminen energiantuotannossa vähentää merkittävästi hiilidioksidipäästöjä化石听polttoaineiden käyttöön verrattuna”,sanoo Valmetin sähkön ja lämmön tuotannon johtajaKai Janhunen

Teknistä tietoa toimituksesta

Valmetin toimitukseen sisältyy CYMIC-kattila, johon kuuluu lisäksi polttoainesäiliö。Kattila hyödyntää kiertoleijuteknologiaa。Uuden laitoksen höyryteho on 108 MW ja sen sähköntuotantoteho on noin 35 MW。

乌西沃马莱托斯käyttää波托阿因纳乌西坦诺因35万吨jätepolttoainetta。Kevyttä polttoöljyä käytetään ainoastaan kattilan käynnistykseen。Jätepohjaisessa polttoaineessa on kohtuullisen korkea määrä klooria ja emäksisiä yhdisteitä。Valmetin kiertoleijuteknologian avulla nämä päästöt kuitenkin hallitaan tehokkaasti。

淄博绿色能源

淄博绿能新能源有限公司sähkön佳佳lämmön拓坦通yhdyskuntajätteestä。Yritys on osa杭州锦江集团有限公司:tä。

Kai Janhunen, johtaja, sähkön ja lämmön tuotanto, Valmet, puh。+358 10 676 2602

欣博,myyntipäällikkö, sähkön佳lämmön拓坦托,Kiina, Valmet, puh。+86 139 1010 7348

Valmet on mailman johtava teknologian, automation ja palveluiden toimittaja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Valmetin vision on tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin likevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal