Valmet Toimittaa Biomassakattilan,Biopolttoainevaraston JaKuljetinjärjestelmätHoforinVoimalaitokselle坦卡扬

Valomet Oyj:NLehdistötiedote07.09.2016 KLO 10:00

Valmet JA Hofor Energiproduktion A / S Ovat Allekirjoittaneet SopimuksenBiomassaaakäyttävännKattilalaitoksenSekäSiihenLiittyvänBiopolttoaineenvarasto- jaKuljetinjärjestelmientoimittamisesta hoforinsähköäjalämpöähköäjaLämpöätavalaksellekööpenhaminaan。uusi voimalaitosos toimittaasähköäjalämpöäkööööpenhaminankaupungintarpeisiin。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvo在Yli 150 Miljoonaa Euroa。

“上大汉mennessäarvoltaan Valmetin suurin kattilalaitostoimitus。Olemme voineethyödyntäälaitoksen suunnittelussa aiemmissa vastaavanlaisissa projekteissa saamamme kokemukset。Laitos tuleetäyttämääntiukkenevatympäristövaatimuksettehokkaan polttotekniikan avulla。TAMA上merkittävätilaus energialiiketoiminnallemme JA仙työllisyysvaikutus上诺茵1个000henkilötyövuottasisältäenSEKA Valmetin阿曼埃塔alihankkijoiden HOFORin biomassalaitostoimitusTyöpanoksen。ToimitusTyöllistääveletinHenkilöstölityisestiSuomessaTampereellaJa Ulvilassa“,Sanoo Valmetin Sellu-Ja Energialiiketoiminnan JohtajaBertel Karlstedt

InvestineiTukeeKööpenhaminanilmastosuunnitelmaa,Jonka Mukaan Kaupungin Tavoitteena在Tulla MaailmanEnsimmäissksiHiilidioksidineutraaliksiPääkaupungiksiVuoteen 2025Mennessä。LaitoksenAsennustöiden乘坐州洛尼特豪兰省AllavanHeinäkuussa2017 JaSähkönJALämmöntootannon2019。

Valmetin Toimittaman Kattilalaitoksen AvullaVoidaanVähentääEnergiantuotannonHiilidioksidipäästöjäKaikkiaan1,2 Miljoonalla Tonnilla Vuosittain。“Investointi Tukee HoforinStrategiaaVähentääHiilidioksidipäästöjäympäristölistälisenJAKustanushokkaanKaukolämpötuotannonavulla”,Kertoo Hoforin ProjektijohtajaCarsten Schneider

TeknistäTietoatoimituksesta.

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Polttoainetehthaan 500 MW:NLeijukerrosteknologiaaKäyttäväCyMiC-Kattila,JonkaHöyryteho415 MJ / s。voimalaitoksensähköntuotantokapasitetinoin 150 mw。Kattilan PolttoaineenatullaanKäyttämäänVuosittainNoin 1,2 Miljoonaa Tonnia Puuhaketta。Uusi Kattilalaitos Korvaa VanhanHiiltäPolttavanLaitoksen,Jonka ToimintaPäättyyuudenalaitoksenKäynnistytty。

Valmetin ToimitukseenSisältyyMyösBiopolttoainevarasto-ja-kuljetinjärjestelmät,Joiden Kapasiteetti在105 000Kuutiometriä。KuljetinjärjestelmäsyöttääKattilaan900KuutiometriäPuuhakettaTunnissa。Määräpastaa18MetriäpitkääBiomassaaKuljetvaarekkaa joka Kuudes Minuutti Vuorokauyen Jokaisena Tuntina。

Havainnekuva TulevastaAmagerværketSähkön-JaLämmöntuotantolaitoksestaKööpenhaminassa。Arkkitehti:Gottlieb帕卢丹建筑师

Tietoa Asiakkaasta Hofor.

丹田苏格林Kunnallinen Vesi-JaEnergiayhtiö的霍夫罗。Yhtiölläon Suur-KööpenhaminanAlueellaYli Miljoona Asiakasta。yrityskiinnittäätoiminnassaanerityistähuomiotakestäviintoimituksiin ja Uudistuvaan Energiaan。

yhteistyösämerkittävieneurobpalaistenvoimantuotantoyhtiöidenkanssa hofor osalistuu biomassan hankintaanjakäyttönottoon李蒂维维生Vaatimusten Kehittivien VaatimustenKehittämiseen可持续生物量合作(SBP - KestäväbiomassakumpPanuus)-yhteistyöhjelmanpuitteissa。Hofor Ja Muut TanskalaisetEnergiayhtiötovataverkirjoittaneetVapaaehtoisen Sopimuksen,Jonka Tavoitteena on TurvataKestäväBiomassanKäyttö。

Hofor ToimittaaKaukolämpöä500 000 asukkaalle,kaupunkaasua 300 000 asukkaallesekäkaukokylmää39 suurasiakkaalle。Lisäksiyritysspastaan​​oin miljoonan asukkaan vesi-jajätevesihuollosta。

KaiMäenpää,Johtaja,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valmet,Puh。+358 10 676 2410

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.