瓦尔麦特公司toimittaa avainteknologiaa程Loongin uuteen kartonkikoneeseen Vietnamiin

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 9.9.2016 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa程平阳纸龙Companylle avainprosessiteknologiaa uuteen BM 1 -kartonkikoneeseen joka sijoitetaan yhtion uudelle本猫-tehtaalle Binh Duongin maakuntaan Vietnamiin。Valmetin toimitus sisaltaa peralaatikon, viira - ja puristinosan pituusleikkurin ja laadunmittausjarjestelman。

2016年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden kolmannen vuosineljanneksen saatuihin tilauksiin。塔曼kaltaisten toimituksen tyypillisesti上下午15 - 20 miljoonaa euroa。

程龙paatti investoida uuteen kierratettyja kuituja hyodyntavaa kartonkikonelinjaan vastatakseen粉碎kasvavaan pakkauskysyntaan。Uusi通力otetaan kayttoon vuoden 2018 alussa。

“Ulkopakkauskartongin markkinat kasvavat maailmanlaajuisesti sahkoisen kaupankaynnin ja uusien pakkauskayttokohteiden myota。瓦尔麦特公司在kehittanyt useita erinomaisia ratkaisuja vastaamaan markkinoiden tarpeisiin。Energiatehokkuus, korkea kartongin laatu ja erittain海沃tuottavuus ovat maininnanarvoisia asioita程Loongin kartonkikoneella”, sanoo Valmetin Paperit-liiketoimintalinjan johtajaJari Vahapesola

Toimituksen tekniset ratkaisut

Valmetin toimitus uudelle ulkopakkauskartonkikoneelle sisaltaamassan syottolaitteiston,uudenOptiFlo长网造纸机-peralaatikonparantamaan tuottavuutta,光成形混合-viiraosan晶澳OptiPress-puristinosankorkeamman kuiva-ainepitoisuuden ja energiatehokkuuden saavuttamiseksi。ViiraosanVacuMaster-imulaatikkoparantaa merkittavasti kuiva-ainepitoisuutta ja悉kautta energiatehokkuutta。Kapasiteetiltaan suuriOptiWin Drum-kantotelaleikkuri在helppokayttoinen ja se kykenee vastaamaan BM1: n tuotantovaatimuksiin。Toimitukseen kuuluu myo瓦尔麦特公司智商-laadunmittausjarjestelma (qc) tuotantoprosessin optimoimiseksi ja tuotannon maksimoimiseksi。

“程龙halusi uudelle tehtaalleen luotettavan toimittajan,拉上tarjota korkealaatuista teknologiaa。Teknologianakokulmasta peralaatikko viira - ja puristinosat ovat keskeisessa roolissa, jotta voidaan taata korkea能源- ja tuotantotehokkuus pakkauskartongin valmistuksessa。在valttamaton Luotettava ja suurikapasiteettinen pituusleikkuri tallaiselle kartonkikoneelle。Aiemmat toimitukset (viimeisin台湾伊萨程)ovat osoittaneet,埃特瓦尔麦特公司pystyy vastaamaan Loongin tarpeisiin”, vanhempi myyntipaallikkoPetteri索伊尼Valmetilta kertoo。

Viiraleveydeltaan 6250毫米levea BM 1通力tuottaa kierratyskuidusta valmistettua aallotuskartonkia neliopainoalueella 90 - 180 g / m2Uusien osien suunnittelunopeus 1000米/分钟。Koneen vuosituotanto 260000 tonnia。

程Tietoa asiakkaasta平阳纸龙公司

程平阳纸龙公司在阻塞性睡眠呼吸暂停综合症Cheng龙-yhtiota joka perustettiin vuonna 1959。在nelja Yhtiolla paperi, seitseman laatikko - ja yksi toimistoarkkitehdasta。上Yhtiolla myyntia ja valmistusta Kiinassa、Vietnamissa Japanissa ja Yhdysvalloissa。2日森vuotuinen tuotantokapasiteetti 12 miljoonaa paperi - ja kartonkitonnia ja啦2 miljardia neliometria jalostettuja paperituotteita。

Jari Vahapesola、johtaja Paperit-liiketoimintalinja瓦尔麦特公司(puh。+ 358 10 672 5260

Petteri索伊尼,vanhempi myyntipaallikko Paperitehtaat,瓦尔麦特公司(puh。+ 358 40 565 6293

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015年奥利noin 2 9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal