Valmet Ja Kotkamills Solmivat Laajan Automaatiota Koskevan Palvelusopimuksen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 10.11.2016 klo 11:00
Valmet Ja Kotkamills Oy Ovat Solmineet Laajan AutomaAtatiota Koskevan Palvelusopimuksen。Sopimuketella Turvataan Koko Kotkamillsin Tehtaan Ja erityisesti Uuden Kuluttajapakkauskartonkeja valmistavan Kartonkikone KK2:N自动化KorkeaKäytettävyysJATuetaan Tuotantokesseja。kyseessä在YksiValmetinTähänAstiLaajimmistaAutomaatiota Koskevista Palvelusopimuksista Suomessa。
Kotkassa toimiva Kotkamills uudisti äskettäin aikakauslehtipaperia tuottavan paperikone 2:n korkealaatuista suojakerros- ja taivekartonkia tuottavaksi kartonkikone KK2:ksi, joka aloitti tuotantonsa heinäkuussa 2016。Valmet toimitti lajinvaihtouudistukseen avainteknologiaa aa automaatioratkaisuja, kuten automaatio-, informatio - ja laadunhallintajärjestelmät, analysaattoreita, profilointitoimilaitteita, konenäköjärjestelmän sekä prosessi- ja säätökehitystä。
Meillä oli jo aiemmin suppeampi palvelusopimus堪萨斯州瓦尔梅丁。Koimme, että tarvitsimme nyt enemmän neuvontaa ja tukea, sillä uudessa KK2:ssa on vielä paljon kehitettävää。Valmetilla on vahvaa automation ja kartonginvalmistuksen osaamista", sanoo sähköautomaation projektipäällikköJan Lousa.Kotkamillsiltä,
“Kattavilla palveluilla autammeKotkamillsiähallitsemaan kokonaisuutta,nopeuttamaankäyntiinajojaSEKA optimoimaan tuotantoa JA lopputuotteen laatua。Palvelut turvaavat,ETTA asiakas SAA开垦mahdollisen irti prosesseistaan​​。Palvelusopimus kuvastaa hyvin Valmetin uuttapalvelulähestymistapaa,jonka tarjooma kattaa luotettavuus- JA suorituskykypalvelut SEKA uuden teknologiankäyttöönoton”,toteaaasiakaspalvelupäällikkö伊米莉亚Torttila-MiettinenValmetin Automaatio-liiketoimintalinjalta。
Tietoja Valmetin Palvelusopimuksesta
Nyt solmitun palvelusopimuksen mukaan Kotkamillsin tehtaala on pääosin paikalla Valmetin automaatioinsinööri, joka osallistuu koko tehtaan automaatioon liittyvään kunnossapitoon, kehitykseen ja koordinointiin yhdessä asiakkaan sekä tämän nimeämien yhteistyökumppaneiden kanssa。Tarvittaessa käytössä ovat lisäksi Valmetin erityisasiantuntijoiden palvelut。
Sopimukseen kuuluvatmyösprosessin suorituskyvyn seuranta JAsäätöjenylläpito,ympärivuorokautinenpäivystyspalvelu,varaosat,automaatio-,laadunhallinta- JAkonenäköjärjestelmienvuosittaiset tilakartoitukset,analysaattoreiden huolto,antiviruspalvelu,säännöllisetseuranta- JA kehityspalaverit SEKA raportointi Valmetin portaalin kautta。
SamassaYhteydessävalmetja kotkamills solmivatkehittämissopimuksenkeittämönjakaustisoinninoptimoivistasäädöistä。
Tietoa Asiakkaasta Kotkamills.
Kotkamills Oy valmistaa innovatiivisia, uusiutuvasta luonnonvarasta, pusta, kehitettyjä tuotteita。Sen tuotteita ovat korkealaatuiset erikoislaminaattipaperit Absorbex®ja Imprex®sekä ekologiset puutuotteet。Vuonna 2016 yhtiö aloitti täysin kierrätettävien kuluttajapakkauskartonkien valmistuksen Kotkassa。Tuotteet ovat ympäristöystävällisiä, kierrätettäviä ja turvallisia käyttää。
Kotkamillsin Tehdas Kotkassa
Emilia Torttila-Miettinen,Asiakaspalvelupäällikkö,Palvelut,自动化,Valmet,Puh。040 831 7595.
在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。
valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。
卢lisaawww.valmet.fi.,www.twitter.com/valmetglobal.