斯道拉·恩森在瓦尔梅蒂尔塔卡兰特尼科洛里

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 1.2.2016 klo 11:00
Valmetin uusi vesijäähdytykseen perustuva kalanteriteknologia on otettu ensimmäistä kertaa asiakaskäyttöön Stora Enson inkroisten kartonkitetaalla。Stora Enso päätti uudistaa inkeristen kartonkitetaan KK4:n esikalanterin。Uudistuksen tavoitteena oli kartongin laadun parantaminen ja kartongin keventämisen mahdollistaminen - mm. lisätä bulkkia ominaisuuksia heikentämättä。Kartonkikone KK4:lla valmistetaan taivekartonkia kuluttajapakkauksiin。
Uusi.vesijaahdytysteknologia关于ollut onnistuneesti käytössä muutaman kuukauden ajan。Vesijäähdytysteknologian avulla KK4:lla on pystytty laskemaan lopputuotteen neliömassaa säilyttäen kartongin toiminnalliset ja visuaaliset ominaisuudet。
Vesijäähdytysteknologialla koneen ajotapaa voidan kehittää ja optimoida niin, että prosessi tarjoaa potentiaalia kartongin ominaistilavuuden nostoon。Tämä johtaa merkittäviin energia ja raaka-ainesäästöihin tuotteen koko arvoketjussa", kertoo inorganisten kartonkitetaan johtajaTaisto Nevalainen.
“Yhteistyö斯道Enson kanssaensimmäisestäyhteenotosta uuden prototyypin starttiin sujui loistavasti JAennätysmäisennopeasti。Käytännönkokemukset uudellavesijäähdytyslaitteistollaovat vahvistaneet koelaitoksellamme saavutettuja aiempia tuloksia。ITSE laitteiston asennus sujui hyvin,JA kompaktin rakenteensa vuoksi laitteisto istui ahtaudesta huolimatta hyvinkäytettävissäolevaan tilaan”,kertoo Valmetinkehityspäällikkö米卡Viljanmaauudistuksen vaiheista。
tavoitteellisen tutkimus- jakehitystyöntulos
Valmetin tutkimus- ja kehitystyö keskittyy kolmeen aluesee: 1) varmistaa edistykselliset ja kilpailukykyiset teknologiat ja palvelut, 2) parantaa raaka-aine, vesi- ja energiatehokkuutta ja 3) edistää uusiutuvien raaka-aineiden käyttöä。Nyt käyttöönotetun vesijäähdytysteknologian avulla voidan parantaa materiaali energiatehokkuutta paperin kartongin valmistuksessa。
Vesijäähdytyksen idea perustuu siihen, että rataa jäähdytetään haihduttamalla paperi radassa olevaa kosteutta pois。Vaikutusta voidan tehostaa lisäämällä radan pintaan pieni määrä vettä ennen jäähdytystä。Mitä viileämmäksi rata saadaan ennen kalanteria, sitä enemmän laadun parannusta ja raaka-aineen säästöä on mahdollista saavuttaa。
恩索
在johtava maailmanajuinen uusiutuvien pakkaus, biomateriai, puu- ja paperiratkaisujen tuottaja。Stora Enson的名字是关于在palveluja, jotka peruvat, puuhun和uusiutuviin material aaeiin的。斯道拉恩索työllistää noin 27 000 henkilöä伊利35马萨。Liikevaihto vuonna 2014 oli 10,2 miljardia euroa。斯道拉恩森的记事本在纳斯达克Helsingissä ja Tukholmassa。
Valomet Oyj.
Mika Viljanmaa,Kehityspäällikkö,Paperatehtaat,Valmet,Puh。+358 40 846 7078,mika.viljanmaa(at)valmet.com
Vesijaahdytysteknologia (englanniksi): www.blumebaby.com/aquacooling.
在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。
Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。
Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。
Luelisääwww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal