Valmetilta lahjoitus Nepalin maanjäristyksen uhrien tukemeseksi

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 30.4.2015 klo 14:30

Valmet on tehnyt lajoituksen luonnonkatastrofin uhrien tukeemiseksi Nepalissa, jossa koettiin vakava maanjäristys lauantaina 25。huhtikuuta。Yhtiö on sopinut 10,000 euron avustuksen kanavoimisesta humanitaarista työtä tekevän Suomen Punaisen Ristin kautta。Avustus on tarkoitettu ensiavun tarjoamiseen ja jälleenrakentamiseen。

Tällaisessa mittavassa katastrofissa kaikki apu on tarpeen。Toivomme Valmetin lajoituksen auttavan omaltaan normalitoimintojen palauttamisessa Nepalin alueella”,sanoo Valmetin markkinointi- ja viestintäjohtaja阿奴Salonsaari-Posti

Kymmenen tuhata Punaisen Ristin vapaaehtoistyöntekijää antaa tällä hetkellä ensiapua maanjäristyksessä vahinggoittuneille ja etsii eloonjääneitä。Punaisella Ristillä myös valmiina avustustarvikkeita, kuten huopia, pressuja ja keittövälineitä 40000 ihmiselle。

Aiemmin joukuussa 2014 Valmet kohdisti osan vuosittaisesta kansainvälisestä lahjoituksestaan Punaisen Ristin Katastrofirahastolle。Katastrofirahaston avulla Punainen Risti toimittaa katastrofialueelle avustustarvikkeita, kuten telttoja, huopia, puhdasta juomavettä tai kokonaisen kenttäsairaalan。Punainen Risti taistelee myös jatkuvasti sairauksia ja nälkää vastaan paikallisten vapaaehtoisten kanssa。

瓦尔麦特公司股价

Anu Salonsaari-Posti, Viestintä- ja markkinointijohtaja, Valmet, puh。050 453 4262
劳拉Puustjärvi, Kestävä kehitys, Valmet, puh。050 337 4473

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen - automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaa www.valmet.fi , www.twitter.com/valmetglobal