Valmedille Kaksi Uutta TilaustaKotkamillsiltä - Molemmat Automaatioteknologiasta

Valomet Oyj:NLehdistötiedote29.7.2015 KLO 11:00

Saanut Kotkamills Oy:LTÄKaksi AutomaatioteKnologian Tilausta,JotkaTäydentävätYhtiönHuhtikuussaSaamaa Isoa AviaineKnologian Tilausta Paperoneen Lajinvaihtouudistukseen。Ensimmäinenuusista tilauksistasisältäämäränpääämäränpäänGatkaisujaAikakauslehtipaperia Tuottavaan Paperikone 2:Zha uudistetaan Ja Jonka Tuotanto Muutetaan Pakkauskartongiksi。Toinen TilausSisältääAnalysaattoreitaJaKehittyneitäProsesisäätöjäSeatuteHtaalle。

UUDELLAMäränpäänänaatiolaVARUSTETUNPaperikoneen onSuunniteltuKäynnistyvänUudistetunaVuoden2016 ToisellaNeljänneksellä。Sellutehtaalla laadun帕庭疗法althtääväprojekti在Aloitettu Uusien automaatioratkaisujen avulla。

TilauksetSisältyvätvalmetin vuoden 2015 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilausten Arvoa Ei Julkisteta。TyypillisestiApiraAtiojärjestelmätoimitustenarvovaihtelee alleyhdestämiljoonastakolmeenmiljoonaan euroon。

“Yksi automaatioalustalaatusäädöistäJA prosessi- JA koneohjauksistalinjakäyttöjenohjaukseen auttaa美达玻璃纤维saamaan projektillehyvänALUN JA korkeankäytettävyydenprojektivaiheenjälkeen。Olemassa oleva tietotaitomme的Valmet DNA-järjestelmästä,yhteiset varaosat JA palvelusopimuksemme Valmetin kanssa tuovat meille etuja。Yksi toimittaja kartonkikoneenautomaatiojärjestelmälleSEKA sovellus- JAkenttäsuunnittelulleVirtaviivaistaaTyötämmeProjektinAikana“,Sanoo Kotkamills Oy:N Automaatiosta VastaavaProjektipäällikköJariMäkelä.

“Automaatioratkaisut ovat nykyisinerittäintärkeitätyökalujaoperaattoreille JAkunnossapitohenkilöstölle,坤halutaan varmistaa konelinjan mahdollisimman korkeakäytettävyysJA tehokkuus。ValmetinautomaatiojärjestelmäJA tietotaito mahdollistavattäysinintegroidut koneohjauksetperälaatikostarullaimelle。Meillä上ollut aiemmin蒙塔onnistunutta projektia Kotkamillsin kanssa,JA TAMA toimitus vahvistaaentisestäänpitkääyhteistyötämme”,Toteaa Valmetin Automaatio-Liketoiminnan Pohjoismaiden Markkinoista Vastaava JohtajaAri Pinamaa.

TeknistäTietoatoimituksesta

Valmet toimittaa koneuudistuksen自动制作 - osuuteen valmet dna -kone-jakäyttöhjauksetsekävalmetiq-laimennusprofilinointitoimilaiTeen。Jälkimmäiselläsaadananuutettuaperälaatikonventtiilienasentoa parhaiden mahdollistenneliöpainoprofiilienaikaansaamiseksi。Kaikki Ratkaisut IntegTodaan Valmet DNA-Automaatiojärjestelmään,JokaSisältyiAIemminkerrottuun Tilaukseen。

automaatiotoimitukseen sellutehtaallesisältyy.Valmet连续烹饪优化器- OptimoIntiratkaisuja Jatkuvalle Keitolle,瓦尔梅尔卡帕-analysaattori,Valmet烧蚀优化器-Optiminointkaisu Kaustisointiin Ja.Valmet回收酒-analysaattorilipeäntalteenottoon。kaikkiniistäauttavat tehdasta parantamaan sellun laatua。

Valumet Kappa -Analysaattori JA Valomet Recovery Leamor -Analysaattori

Tietoja Asiakkaasta Kotkamills.

Kotkamills在Erikoistunut Laminaattipaperin,MattapäällysteistenPapereidenJa Sahatuotteiden Valmistukseen。Sen Omistaa Eagle Industries Oy,Jonka Omistajia Ovat MB资金,Nordic Mezzanine,TyöeläkehtiöElo,Suomen Teollisuussijoitus OySekäyhtiönJohto。Suurin omistaja上的MB资金。

Valomet Oyj.

Ari Pinamamaa,Johtaja,Pohjoismaiden Markkinat,自动化,Valmet,Puh。040 708 9666

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.