Valmetille Kahden Pehmopaperikoneen Uusintatilaus Lee&Man Paperulussilla Kiinaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 15.9.2015 klo 11:00

Valmet Toimittaa Kaksi Advantage DCT -Pehmopa jaajanäihinliittyvät自动järjestelmätlee&man paperingille,yksi Kiinan Johtavista Paperin Ja Sellun Tuottajista。uusien koneiden on SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2016 Lopulla。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Toimitettavat Valmetin优势DCT 200HS -PehMopaperilinjat在超尼尼塔特鲁·卡尔塔努斯滕托腾腾洞托腾。Uudettuotantolinjattäyttävätlee&maninasettamat korkeat vaatimukset teknologian tehokkuudelle jakestävällekehitykselle。Vuonna 2014年yrisids tilasi优势DCT 200hs -pehmopaperilinjan,JokaKäynnistyyChongqinginTehtaallaMyöhemminTänäVuonna。

“Näemmevalmetin策略纳斯纳坎帕尼纳PehmopaperiliiketoimintammeKehittämisessä。HeidänSemansaPehmopapaneidenMarkkinajohtajana在VakuuttanutMeidätTekemänoudenTILAuksenHeiltä”,Sanoo Lee&Manin Hallituksen Puheenjohtaja雷蒙德·李

“Olemme iloisia,ETTA理文päättilaajentaa Chongqingin tehtaan pehmopaperikoneen toimituksesta alkanuttayhteistyötä。Aiemmissakäyttöönotoissaolemme voineet todentaamerkittäviäkuivatusenergiansäästöjäyhdistämällä优势ViscoNip -puristimen valurautaiseen jenkkisylinteriin JAhöyrylämmitteiseenAdvantage AirCap汽-huuvaan”,SANOO Valmetin Kiinanpehmopaperiliiketoimintayksikönjohtaja萨文克奥尔森

Valmetin Advantage DCT -Konsepti Tunnetaan Hyvin Markkinoilla。在托迪斯汀yhdistävävänkustannus-ja Energiatientiatientiatientiatiatehkkaan Tuotannon Ja Pehmopa蜘蛛Korkean Laadun。

TeknistäTietoatoimituksesta.

Uusien koneiden在5,6 metriä ja suunnittelunopeus 2 200米/分钟。Kunkin koneen vuositotanto在60000吨的WC- ja kasvopapereita, joiden raaka-aineena käytetään puupohjaista sellua ja valkaistua bambukuitua。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kaksi Kokonaista PehmopaperInvalmistuslinjaa,Joissa onMassankäsittelyLaitteistoJA Advantage DCT 200HS -PehmopaAlikone。koneissa on Optiflo-perälaatikkojavalurautainen jenkkisylinteri。Koneessa onMyös优势 - PehmopaperiteKnologiaa mm。Visconip-puristin,Aircap-Huuva,Wetdust-pölynhallintajärjestelmäjasoftreel p -rullain。Toimitukseen KuuluvatMyössuunnittelu,asennusvalvonta,kouutus,käynnistysjakäyttöönotto。

Toimitukseen sisältyy lisäksi Valmetin automaatiojärjestelmä, kattaen Valmet DCS ja QCS -ohjausjärjestelmät。

铁托佳asiakkaasta Lee & Man纸业

Vuonna 1994 Perustettu Lee&Man纸业制造有限公司在KasvanutPienestäyrityksestäYhdeksi Johtavista Paperin Ja Sellun Valmistajista。Yrityksellä在Kiinassa 6 500TyöntekijääJAVIISI Tuotantolatosta。YhtiönTuotantokapasiteettiVuonna 2014 Oli 7 Miljoonaa Tonnia Ulkopakkauskartonkia,Kaksikerroskartonkia JA PehmopaperiaSekä180000吨位。

Svenerik Olsson, johtaja, pehmopaperitehtaat, Kiina, Valmet, puh。+ 86 139 10171872

Krister Harnesk,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+ 46 766 397543

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal