Valumet toimittaa pituusleikkausteknologiaa parencon tehtaan paperikoneelle lajinvaihtouusintaa varten

Valomet Oyj:nlehdistötiedote6.7.2015 klo 10:00

Valmet toimittaa tehokkaan pituusleikkurin pakkauskartongin pk2-valmistuslinjalle parenco b.v.:n tehtaaseen,Joka Sijaitsee Renkumissa,Alankomaissa。Tehtaan Aikaisempi omistaja ajoi pk2:n alas vuonna 2009 SanomalehtipaperinKysynnänLaskunTakia。Parenco Titeuttaa Koneelle Lajinvaihtouusinnan,JonkaJälkeenKoneTeatlaa Testlaineria Ja Aallotuskartonkia,JoitaKäytetäänPakkauskartongeis。Uusitun PK2:N在MääräKäynnistyäVuoden2016年KolmannellaVuosineljänneksellä。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2015 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

“Valmetin Pituusleikkausteknologia Mahdollistaa Tehokkuuden Ja Kevyen Pakkauskartongin Luottettavan Valmistuksen。Tästä在Todisteena Vahva盖帽盖帽盖普韦·赫罗米米梅斯·凯特鲁瓦·赫里普林·埃里·埃里帕莱·埃里普林·埃里·赫里普林·赫尔··克尼克尔·克隆·凯尔(Tarjolla)Koneleveyksille”肯尼斯Åkerlund.,Valmetintuotepällikkö,Pituusleikkurit Ja Rullaimet。

toimituksen tekniset tiedot.

Parenco PK2:N Trimmileveys 8.5Metriä。MuutoksenJälkeenKoneTuottaa Vuosittain Noin 385 000 Tonnia Testlaineria Ja Aallotuskartonkia。

Valmetin toimitussisältäätäysautomaattisenOptiwin-kantotelaleikkurin,Hylsynsyötön,Automaattisen MutonvaihdonSekäLoppuliimauslaiteen。Valmetin ToimitusSisältääMyösKonerullanKäsittelyJärjestelmänärjestelmänärnestelmänäranMerkkaus-JaKuljetusjärjestelmän,Automaattisen Hylsyn Leikkaus-JaKäsittelyJärjestelmän,帕尔布普利 - JaIlmajärjärjärmärjestelmärjestelmänt。

Valmetin Valmetin Tehokas Optiwin鼓-pituusleikkuri。

Tietoa Asiakasyritys Parencosta.

Alankomaissa Sijaitsevan Parenco B.V.:n Vuosittainen Liikevaihto Noin 140 Miljoonaa Euroa。在Kaksi Paperikonetta,PK1 JA PK2的Renkumin Tehtaalla。Parencon Palveluksessa在Yli 200Työntekijää。Lokakuusta 2012Lähtienyhtiöon ollut h2股票伙伴 - 伊吕西塞伦省omistuksessa。

LisätietojaAntavat:

KennethÅkerlund,Tuotepällikkö,Pituusleikkurit Ja Rullaimet,Puh。+ 358 40 865 6287

Petri Paukkunen,Myynti-Ja Markkinointijohtaja,Paperikoneet,Valmet,Puh。+358 40 744 8182

Valome Oyj在Johtava Globaalisti Toimiva Teknologioden,自动化JA PalvelujenKehittäjäJAToimittajaSellu-,Paperi- JA Energiateollisuudelle。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Laitosten Parannuksiin Ja Varaosiin。VahvaanTeknologiatarjontaammeSisältyvätslayutehtaat,Pehmopaperin,Kartongin Ja Paperin Tuotantolinjatsekäbioenergiaatoottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyneet Automaatioratkaisut UlottuvatYksittäisistäMittauksistaKoko Tehtaan Laajuisiin自动化KokonaistoimitusProjekteihin。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。Yhtiömme12000AMMattilaistaTyöskentelevätLähellä亚洲亚基斯塔Erii Puolilla Maailmaa Ja Ovat SiteTuneet Asiakkaittemme Suorituskyvyn Parantamiseen JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Noteerataan Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.