瓦尔麦特公司toimittaa Nokianvirran Energialle biomassaa kayttavan kattilalaitoksen

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 11.3.2015 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa biomassaa kayttavan kattilalaitoksen Nokianvirran Energialle。瓦尔麦特公司tiedotti toimitusta koskevan aiesopimuksen allekirjoittamisesta 25.11.2014。68年Valmetin toimitukseen kuuluu hoyryteholtaan megawatin (MW) leijukerrostekniikkaa kayttava HYBEX-kattila, savukaasun puhdistuslaitteisto时laitoksen sahkoistys ja automaatiojarjestelma。

Kattilalaitos toimitetaan Nokialle rakennettavaan uuteen hoyrylampokeskukseen。在noin Nokianvirran Energian investoinnin kokonaisarvo 45 miljoonaa euroa, josta Valmetin toimituksen下午在hieman yli puolet。2015年Tilaus sisaltyy Valmetin vuoden ensimmaisen vuosineljanneksen saatuihin tilauksiin。

Uusi kattilalaitos kayttaa paikallisia polttoaineita

Uusi lampokeskus tulee tuottamaan prosessihoyrya SCA卫生Productsin paperitehtaalle ja更为严峻Renkaiden tehtaalle时kaukolampoa Leppakosken Lammon kaukolampoasiakkaille。Energiantuotannossa aiemmin kaytetty fossiilinen maakaasu korvataan edullisemmilla biopolttoaineilla, kuten metsahakkeella ja kokopuuhakkeella。Lisaksi kattilassa voidaan kayttaa jyrsinturvetta ja paperitehtaan lietteita。

Leppakosken Lampo Oy valittaa voimalaitoksen tuottaman kaukolammon asiakkaille verkossaan。“Investointi parantaa erityisesti kaukolammon hintakilpailukykya muihin lammitysmuotoihin verrattuna”, toteaa Leppakosken Lammon toimitusjohtajaJuha Koskinen

Pehmopaperia valmistavan SCA: n kannalta investointi vahentaa riippuvuutta fossiilisesta maakaasusta。myo pehmopaperitehtaassa syntyva siistausliete voidaan kayttaa uudessa voimalaitoksessa energian tuottamiseen。

更为严峻Renkaiden kannalta voimalaitos陀kustannushyotyja ja vahentaa tuotannon kasvihuonekaasupaastoja。

Teknista tietoa kattilalaitoksesta

Nokianvirran Energia Oy: n nykyinen laitos muodostuu kahdesta kaasukattilasta, jotka ovat hoyryteholtaan 57 ja 110兆瓦。纽约时报rakennettava uusi 68 MW: n laitos sijoittuu nykyisen voimalaitoksen yhteyteen。Korvattaessa fossiilinen maakaasu biopolttoaineilla alueen hiilidioksidipaastot supistuvat 60 000 - 80 000 tonnia vuodessa。

瓦尔麦特公司在toimittanut lukuisia啦萨曼tehoisia leijukerrosteknologiaa hyodyntavia kattiloita kaukolampolaitoksille ja teollisuuteen。“Tiukentuvat paastovaatimukset ja tarve edullisten, korroosion kannalta vaativampien bio - ja kierratyspolttoaineiden kayttamiseen asettavat uusia haasteita suunnittelulle。在paaosin Nokianvirran Energian uuden kattilan suunnittelutyo tehty, ja valmistus在aloitettu Valmetin Lapuan tehtaalla。Projektiaikataulun mukaan hoyryntuotanto alkaa vuoden 2016 kevaalla”, sanoo Valmetin EMEA-alueen myyntijohtajaJari NiemelaValmetilta。

Kattilalaitos rakennetaan kuvassa keskella olevaan kattilarakennukseen, josta puretaan vuonna 1963 toimintansa aloittanut Tampellan toimittama hiilikattila。

Tietoa Nokianvirran Energia Oy: sta

Nokianvirran Energia Oy Oy SCA卫生产品Ab: n,更为严峻Renkaat Oy: n ja Leppakosken Sahko Oy: n yhteistyritys joka rakentaa hoyrylampokeskuksen Nokialle nykyisen voimalaitoksen yhteyteen。Valmistuttuaan laitos tuottaa prosessihoyrya ja kaukolampoa omistajilleen ja parantaa osakkaiden liiketoimintojen kilpailukykya varmistaen vakaamman energian hinnan pitkalle tulevaisuuteen。

瓦尔麦特公司股价

Jari Niemela myyntijohtaja, EMEA瓦尔麦特公司(puh。050 317 8050
puh Jukka Vierimaa、toimitusjohtaja Nokianvirran能源。044 750 3529
Juha Koskinen、toimitusjohtaja Leppakosken Lampo puh。044 750 3315

瓦尔麦特公司股价在maailman johtava sellu、paperi ja energiateollisuuden palvelu - ja teknologiatoimittaja。500 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat形式化kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。Vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

2014年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 2、5 miljardia euroa。在tulla Valmetin tavoitteena maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy: ssa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal