Valmet toimtaa kaukolämpöverkon optimoinin ja tuotannonsuunnittelujärjestelmän Napapiirin Energia ja Vesi Oy:n suoolan voimaitokselle Rovaniemelle

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 24.9.2015 klo 11:00

Valmet toimtaa kaukolämpöverkon optimointiratkaisun ja tuotannonsuunnittelujärjestelmän Napapiirin Energia ja Vesi Oy:n suoolan voimalitokselle Rovaniemelle。investininavulla asiakas pystyy ohjaamaan kaukolämmön tuotantoaan kustannustehokkaasti ja tehostamaan sähkökauppaansa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 toisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Toimitus luovutetaan asiakkaalle vuoden 2016胡赫提库萨。

"Optimointiratkaisu vie liketoiminnan ydinproessia laadullisesti eteenpäin sekä mahdollistaa kustannussäästöjä lämmön ja sähkön yhteistuotannossa", sanoo tuotantojohtajaJukka PartanenNapapiirin Energia ja Vesi Oy:stä。

“kattavasti tulevi工程käyttöön Valmetin kaukolämpöverkon optimointiratkaisun skaalautuvuus ja mahdollisuudet tehostaa tuotantoa。Tämän mahdollistaa Valmetin edistynyt ennustava monimuuttujasäätö", toteaa ratkaisupäällikköTeijo SalonpaaValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Valmetin toimitama kokonaisuus sisältää kaukolämpöverkon optimoinin, jossa on mukana sääennusteen perusteella tapahtuva kaukolämpöverkon ohjaus。富美图见sisältyy myös tuotannon optimointi- ja suunnittelujärjestelmä。

Napapiirin Energia ja Vesi Oy ohjaa jatkossa suoolan voimalaitoksen kaukolämpötuotantoa Valmetin toimittamalla kaukolämpöverkon optimointiratkaisulla ja tuotannonsuunnittelujärjestelmällä。

这是我们的家乡

Napapiirin Energia ja Vesi Oy on energian- ja kaukolämmön tuotantoon ja siirtoon sekä vesihuoltoon erikoistunut konserni, jonka toimialue kattaa koko Rovaniemen。Yhtiön liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa ja se työllistää suoraan noin 150 henkilöä。Rovaniemen kaupungin omistaman konsernin tytäryhtiöitä ovat Ranuan Bioenergia Oy, Rovaniemen Voima Oy, Kolarin Lämpö Oy, Rovaniemen Verkko Oy sekä Napapiirin Vesi Oy。

Teijo Salonpää, ratkaisupäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。040 524 2675

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal