Valmetilta Lahjoitus Planille,Punaiselle Ristille Ja WWF:LleSekäuudelleLastensairaalalle

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 18.12.2014 klo 09:30

Valmetin kansainvälinen lahjoitus vuonna 2014 kohdistuu tyttöjen koulutukseen, katastrofiapuun ja metsien säilyttämiseen。Suomessa tuetaan lastensairaalahanketta。

Vuonna 2014 Valmet在PättänytTukeakolmea球场JotkaTyöskentelevät·奥克斯因特雷维埃特·奥里克森特·普朗·塔拉曼斯克西·塔尔曼斯塔尼·瓦松·莫斯·斯塔伊Järjestötovat计划,普诺南雷斯蒂ja wwf。Kyseiset Conserisaatiot TukevatTyttöjenKoulutustaKehitysmaissa,Tarjoavat Apua Katastrofialuefille Ja Kampanjoivat MetsienSäilytämiseksi。Lahjoitus Kanavoidaanjärjestöjenumenenorisaatioiden KauttaKansainvälisiinKampanjoihin。

“维美德toimii kaikkialla maailmassa JAlähestyvienjuhlapyhienhengessähaluamme tukea kolmenkansainvälisestitunnetun humanitaarisen JAluonnonsuojelujärjestöntyötä。Henkilöstömmeäänestyksenperusteella jaamme 17 500 euron lahjoitussumman奈登kohteiden kesken。塔纳vuonna enitenhenkilöstömmeääniä赛Planin “Koska厄伦tyttö” -kampanja,jolle kohdistamme suurimman osuudenLahjoituksesta“,Sanoo Valmetin Markkinoitei- JaViestäjohtajaAnu Salonsaari-Posti

Valmetin ja henkilöstön yhteinen lahjoitus uudelle lastensairaalalle

kansainvälisenlahjoituksenlisäksivalmetja sen suomenhenkilöstölahjoittavatyhdessäyhteensä2万欧元Uusi Lastensairaala 2017-Hankkeelle。Puolet Lahjoitettavista VaroistaKerättiinValometlaisten Voimin,Loput Lahjoittaa Valmet。

TietoaKansainvälisistäkampanjoista

Planin“Koska OlenTyttö” - 杜库伊米尔杰霍尼亚诺斯滕TyttöjenPääsissaJALUODASMAISSAJA Luoda Heille Edellytkset Parempaan Tulvaisuuteen。Koulutus on Tutkitusti Paras TapaEhkäistäJAVähentääKöyyttä。

Katastrofirahaston Avulla Punainen Risti Toimittaa Katastrofialeelle AvustustStarvikkeita,Kuten Telttoja,Huopia,PuhdastaJuomavettäTaikonaisenKenttäsairaalan。Punainen Risti TaistiisteleeMyösjatkuvasti sairauksia janälkääpastaan​​PaikallistenVapaaehtoisten Kanssa。

WWFTyöskenteleeMailmanTärkeimpienMetsienHyväksiLuonnonMonimuotoisuudenSäilytämiseksi。Metsätovat Olennainen OsaEkosysteeemiämmeja ne tarjoavat umeratatärkeitäluonnonvarojaruokaa,Puuta,Makeaavettäjailmaa。

瓦尔麦特公司股价

LisätietojaAntaa:
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
劳拉Puustjärvi, Kestävä kehitys, Valmet, puh。050 337 4473

Valmet Oyj在johtava sellu maailman上,paperi- energiateollisuuden teknologia- palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal