Valmetille Uusintatilaus PehmopaperilinjastaaktülkagitÜretimpazarlamalle turkkiin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.8.2014 klo 11:00

Valmet toimtaa toisen pehmopaperin tuotantolinjan turkkilaiselle Aktül Kagit Üretim Pazarlama A.S:lle。Uusi Advantage DCT 200 pehmopaperilinja asennetaan Pamukovan tehtaale, joka sijaitsee Turkissa Sakaryan alueella。Uuden tuotantolinjan sunnitellaan käynnistyvän vuoden 2016 ensimmäisellä neljänneksellä。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2014 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkaista

Valmet on aiemmin toimittanut samaltehalle Advantage DCT 200TS -pehmopaperilinjan, joka käynnistyi vuonna 2011。

“Ollaksemmekilpailukykyisiähaluammehyödyntäähuipputeknologiaa。Valmetin的Advantage DCT 200 -konseptiyhdistettynä优势ViscoNip -puristinteknologiaan上vastannut asiakkaidemme odotuksiin JA kykenee tuottamaan korkalaatuisia pehmopaperituotteita,JOTA turkkilaiset asiakkaamme arvostavat”,SANOOAktülKAGITÜretimPAZARLAMA A.S.:n johtaja二崁Tirnavali。

“AktülKAGIT OLI yksiensimmäisistäyrityksistä,jotka ottivat优势ViscoNip puristinteknologiankäyttöön。TAMA在osoittautunut erinomaiseksi panostukseksi paremman pehmeyden JA bulkkisuuden saavuttamiseksi korkealla puristimenjälkeiselläkuiva-aineasteella。国际劳工组织tehdäyhteistyötäsellaisten yritysten kanssa,jotka tavoittelevat parasta,JAAktûlKAGIT上tästäerinomainenEsimerkki“,Sanoo Valmetin PehmopaperitehtaatLiketoimintayksikönMyyntijohtajaJan Erikson。

Kuva:Valome Advantage DCT 200TS -PehmopaAlikone

TeknistäTietoaValmetin Toimituksesta

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja, jossa on massankäsittelylaitteisto ja Advantage DCT 200TS -pehmopaperikone。Koneessa网址:OptiFlo-perälaatikko, Advantage ViscoNip -puristin ja valurautainen jenkkisylinteri。Kone sisältää advantagepehmopaperitknologiaa mm. AirCap -huuva, WetDust -pölynhallintajärjestelmä, SoftReel-rullain。Massankäsittelylinjoihin sisältyvät OptiSlush-pulpperit, OptiFiner-kartiojauhimet ja OptiScreen-konesihdit。

Toimitukseen kuuluvat myös sununnittelu, asennusvalvonta, koulutus, käynnistys ja käyttöönotto。Toimitukseen sisältyy lisäksi laaja automaatiojärjestelmä Metsolta, kattaen Metso DNA kone- ja proessiojaukset sekä PaperIQ Plus laatimittaus- ja ohjausjärjestelmän。

Uuden koneen在5,6 metriä ja suunnittelunopeus 2 200米/分钟。Se lisää Aktül Kagitin vuositotantoon 60000 tonnia korkealaatuisia kasvopapereita, nenäliinoja sekä WC-papereita ja paperipyyhkeitä。Uuden tuotantolinjan raaka-aineena käytetään ensiökuitua。Tuotantolinjan optimoinissa kiinnitetään erityistä huomiota energiansäästöön ja lopputuotteen korkeaan laatuun。

Tietoa Aktul Kagitista

Aktül Kagit Üretim Pazarlama A.S:n Pamukovan tehdas sijaitsee Sakaryana alueella。Tehtaan tuotantoalueen pinta-ala海拔140 000米2。tehda tuottaa korkealaatuisia pehmopaperituotteita kuluttajille from Home -markkinoille。

Valomet Oyj.

Lisatietoja antaa:
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+46 70 517 14 90

Björn Magnus, myyntipäällikkö, pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+46 703 17 79 83

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.