Valmet ToimittaaKierrätyspolttoainettaKäyttävänKattilanNybroVärmeCentralab:lle ruotsiin

Valomet Oyj,LehdistötiEdote,27 Maaliskuuta,2014,Kello 15.15

ValumetToimittaaLämpöteholtaan22兆帕丁(MWTH)KierrätyspolttoainettaPolttavan Kattilan NybroVärmecentralab:n uuteenlämmönjasähkönyhteistuotantolaitokseen,Joka Sijaitsee Transtorpissa Kaakkois-Ruotsissa。TilausSisältyyValmetinvuoden 2014年ensimmäisenneljänneksentilauksiin。

在Osa NybroVärmecentralinLaajempaaHanketta的Valmetin Toimitus,Noin 54 Miljoonaa Euroa的Jonka Kokonaisarvo。Valmetin Toimituksen Arvoa Ei Julkisteta。

UusiJätettäPolttoaineEnaanKäyttäväLaitosTuottaa中诺克斯70%Nybron Kunnan Vuosittaisesta Noin 100 Gigawattunnin(GWH)Lämpöenergiatarpeesta。LisäksiSeKaksinkertaistaistaasähköntuotannonnykyisestä20gwh:sta 40 gwh:iin。乌努恩蒂特省凯恩纳斯蒂维艾恩凯夫艾拉斯2016年的Uuden alaitoksen。

“Valitsimme Valmetin tiukan arviontiprosessin perusteella。Meillä上erittäinhyviäkokemuksia兵团teknologiastaan​​。塔曼investoinninmyötämeillä上yhteensäneljäValmetin biomassa- JAjätettäpolttavaa kattilaa,jotka ovat valmistuneet 60-,70- JA 90 luvuilla SEKA 2010-luvulla”,kertoon NybroVärmecentralinniklasLindvall。

“多摩kattilatyyppi perustuu teknologiaan,城下täyttääreilusti EU:Nteollisuuspäästödirektiivin(2010/75 / EU)jätteestäenergiaa tuottavia kattiloita koskevat vaatimukset奥伦hankkeesta innoissani JA odotan kovasti森toteuttamista NybroVärmecentralinkanssa。”,SANOO Valmetin myynti- JAprojektipäällikkö安德斯Victorén。

TietoaJätteestäEntergiaaTuottavan Kattilan Toimituksesta

Kattilan Teho 22 Megawattia,JaSiinäKäytetäänKerrosleijuteknologiaa(BFB)Sekä高级燃烧区-Tekogiaa(ACZTM值),JonkaAnsiostaPäästöjenHallinta在ErittäinTehokasta。Kattila Polttaa Monipuolisesti Erilaisia Kotitalous- JATeollisuusjätteitä。VastaaviakattilayksiköitäonKäytössäJo20 Ja Teknologiaa onEntisestänkehitetty森Korroosionkeston Parantamiseksi Ja Huollon Hellottamiseksi。Valmetin Toimitus Kattaa KokoKattilayksikönSekäHeislaittepKuten Polttoaine- JaTuhkajärjestelmät,Pystytyksen,Käyttöönoton,Kouutuksen JaKäynnistyksen。

Tietoa NybroVärmecentralab:Sta Ja Hankkeesta

NybroVärmecentralB在Osa Nybro Energi:Tä,Jonka Omistaa Nybron Kunta。KuntaPäättiGoVuonna1997 Laatia Energiaohjelman Kunnan TulevienEnergiatarpeidenTäyttämiseksi。Energiaohjelman Tavoite Oli Taata Tuleville Sukupolville Ekologinen JaKestäväelinympäristö。Toukokuussa 2013 NybronKuntaPäättiintningaomaanJätettäPolttavaanLämmönJaSähkönyhteistuotantokseen,Joka Sijoitettaisiin Transtorpiin。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntavat:
AndersVictorén,Myynti-JaProjektipäällikkö,Emea,Valmet,Puh。+46 703 700950.

Johanna Linden,Johtaja,Skandinavia,Valomet,Puh。+46 705 90 95 17

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.