Valmet Toimittaa赫尔辛因Energian Salmisaaren Voimalaitokseen Uutta Teknologiaa eDustavan savukaasujen puhdistuslaitteiston

Valomet Oyj:nLehdistötiedote11.9.2014 KLO 11:00

Valumet Toimittaa赫尔辛因Energian Salmisaaren Voimalaitokseen Uutta Teknologiaa edustavan savukaasujen puhdistuslaitteiston。EntistäkehittyneemmänMenetelmänAvullaVoimalaitosPystyy TehokkaamminVähentämänänajioksidipäsäsájäjaalittamaan欧盟:n uudenteollisuuspäästödirektivin(IED)MukaisetPäästörajat。

ValmetinAvaimetKäteen-Toimitukseen Kuuluu Savukaasujen PuhdistuslaitteistonLisäksi森Suunnittelu,Hankinta,Teräsrakenteet,AsennusJAKäyttönotto。赫尔辛因Energia Toteuttaa Laitteiden Tarvitsemat Perustukset Ja Rakennukset。TilausSisältyyvalmetin KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin JA on Arvoltaan Noin Kymmenen Miljoonaa Euroa。

uusi savukaasujen puhdistuslaitteisto在Osa Voimalaitoksellakäynnissäolaa laajaa的现代凤凰卓在。Savukaasuja puhdistava scr-laitteisto(选择性催化还原)asennetaan salmisaarenhiilipölykattilaan。uusi katalyyttinen puhdistuslaitteistootetaankäyttöönsyksyllä2015。

,kertoo Valmetin voimalaitosten “上tärkeäOSA energiantuotannonympäristövaikutustenhallintaa。Palamisessasyntyvättyppioksidit voivat aiheuttaa hengitystieoireita JAympäristönhappamoitumista。Tyypillisestikatalyyttisessätyppioksidien puhdistuksessakäytetäänkemikaalina ammoniakkia,mutta TASSA teknologiassa ammoniakin korvaa脲。NAINvältytäänammoniakkivesiliuoksen kuljettamiselta JA varastoimiselta赫尔辛基keskusta-alueella Savukaasujen puhdistus”Kunnossapitopalveluista Vastaava Johtaja JoukoKylänpää。

赫尔辛·若罗哈霍尔赫杜萨萨Sijaitseva SalmisaarenVoimalaitoksenLämmöntuotantokapasiteTion 300 MW JaSähköntuotantokapasiteetti170 MW。Polttoaineena voimalaitoksella on aiemmin ollutkivihiili jasyksystälähtiiensetkäkivihiiliettäpelletit。

Salmisaaarensähkön-jalämmöntuotantolaitos,赫尔德赫尔辛因Energia

Tietoa Helsingin Energiasta.

赫尔辛因Energia Tuottaa AsiakkaileenSähköä,LämpöäJAJäähdytytäHelsingissäSijaitsevillaVoimalaitoksilla Ja Omistamiensa Voimaosuuukeien Kautta。赫尔辛因Energia Palvelee Noin 400 000 Asiakasta Eripu Puolila Suomea,JA SenKaukolämpökattaaYli 90%赫尔辛因Lämmmystarpeesta。Helsingin Energian Tavoitteena on Hiilineutraali Energiantuotanto Vuoteen 2050Mennessä。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
JoukoKylänpää,Johtaja,电源维护,Valmet,PUH。+358 400 734 334

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.