Valmet Toimittaa First质量TassureLe Yhdysvaltoihin UusintatoImituksena优势Thruair -pehmopaperilinjan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote27.6.2014 KLO 10:00

Valmet toimtaa kokonaisen Advantage ThruAir -pehmopaperilinjan First Quality tissue tetaalle Andersoniin, south carolina。Uuden tuotantolinjan arvioidan käynnistyvän vuoden 2015 toisella puoliskolla。图坦托林尼亚图利lisäämään yrityksen vuotuista erityisen korkealaatuisen pehmopaperin tuotantoa 70000吨。

Tilauksen Arvoa Ei Julkaista。TilausSisältyiValmetin Vuoden 2014年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。

Tietoa First Quality tissue

OsaYksityisessäOmistuksesaolevaa Johtavaa Kuluttajatuotteita valmistavaa的第一品质组织KonserninPääkonttoriSijaitseeGreatCreadissä纽约斯岛。在alansa markkinajohtaja ja silla on on Kokonaisvaltainen Ja Hyvin Erottuva Valikoima Korkealaatuisia商机卫星·佩皮特尤文FQTOperoiTälläHetkelläneljääPehmopaAlikOnettaLock Hanissa Pennsylvaniassa Ja Andersonissa South-Carolinassa。

Tietoa Valmetin thruair -pehmopaperituotantothernogiasta

Valome Advantage Thruair -pehmopaperilinja

我们将在50号航班上为您服务。ThruAir teknologia on yksi tehokkaimmista pehmopaperinkuivaustekniikoista, joka lisää pehmopaperin bulkkisuutta ja pehmeyttä sekä lisäksi vahvuutta ja imukykyä。Tämä teknologia sopii erityisesti korkealaatuisten pehmopaperituotteiden valmistukseen joko uusio- tai kierrätyskuidusta。

Valomet Oyj.

LisätietojaAntaa:
Donald Beaumont,Johtaja,Thruair干燥-Teknologia,Valmet
Puh。+1 207 571 5703

Jan Larsson,Myyntipäällikkö,Valmet
Puh。+1 404 229 4269

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjontamme Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat,Pehmopa副,凯隆文 - Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla上意林200个vuoden teollisuushistoria,JAyhtiösyntyi uudestaan​​ sellu-,paperi- JA voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa美卓Oyj公司:STA joulukuussa 2013 Valmetin liikevaihto vuonna 2013 OLI诺茵2,6- miljardia euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.