Valmet toimtaa ensimmäisen优势NTT -pehmopaperilinjan von Drehle Corporationille Yhdysvaltoihin

Valomet Oyj:nlehdistötiedote04.08.2014 KLO 10:00

von Drehle Corporation tulee olemaan Yhdysvaltojen ensimmäinen pehmopaperintuottaja, jolla on käytössään Valmetin joustava Advantage NTT -teknologia。Uusi tuotantolinja asennetaan yhtiön tehtaalle Natcheziin,密西西比。Uuden tuotantolinjan arvioidan käynnistyvän vuoden 2015 loppupuolella。

Tilaus kuuluu Valmetin kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkaista。

Von DrehleOperoiTälläHetkelläKahta优势DCT -PehmopapapapoNetta Pohjois-Carolinan Cordovassa。Advantage NTT -Teknologia on SuunniteltuSekämakämakämoimaantuotannon jountavuusettäParantamaanTootteiden Laatua,JA Sen AvullaPystytäänHelvostiJa Nopeasti Vaihtamaan咖啡府PerinteisestäPehmopaperistaPintakäsiteltyynPehmopaperiin。Teknologia在Vastaan​​otettu Markkinoilla Hyvin JaKyseessä上joNeljäsvalmetin valmistama AdvantageNAD NTT -Linja。Ensimmäinenntt-linja aloimintansa meksikossa vuonna 2013 Ja Kahden Muun Linjan在Suunniteltukäynnistyvännchilessäjaabu dabissa Vuosina 2014 Ja 2015上。

"Valmet on meille pitkäaikainen ja lotettava toimittaja。Tutustuessamme eri pehmopaperitknologioihin kriittisiä tekijöitä olivat energiatehokkuus, joustavuus ja kierrätetyn kuituseoksen käytön optimimispotentiaali。“Tarkasteltuamme proessia ja teknologia osoittautui selvästi parhaaksi ratkaisuksi pehmopaperin ja pyyhetuotteiden tuotantoon Natchesin tuotantolaitoksellamme”,Joe Pankratz, tuotantojohtaja von Drehle公司。

Tämä on Valmetin ensimmäinen Advantage NTT -linjan asennus Yhdysvalloissa ja olemme ilahtuneita siitä, että pääsemme jälleen työskentelemään yhdessä von Drehlen kanssa。project toimii erinomaisena esimerkkinä koko toimialalle", kertoo Sören Eriksson, Valmetin pehmopaperikoneiden myyntijohtaja。

Teknisiätietojatoimituksesta

Uuden Koneen Leveys在2,6 M JA Sun Suunnittelunope on 2 000米/分钟。Raaka-AineenaKoneKäyttääKierrätettyäKuitua。Linja On OptimoituSäästämääännEnergiaaJa Kuitua,JA SE MahdollistaaSekätootedifferoinnineTtäPremium-Tootteiden Kapasiteetin Kasvattamisen。

库瓦:Valmet Advantage NTT -pehmopaperikone

Valmetin toimitukseen sisältyy kokonainen pehmoparin tuotantolinja, jossa on Advantage NTT 100HS -pehmopaperikone。Koneessa on OptiFlo-perälaatikko ja valurautainen jenkkisylinteri sekä lisäksi Advantage Tissue -teknologioita, kuten airhat -huuva ja SoftReel-rullain。Lisäksi tehdassuunnittelu sekä prosessilaitteet ja -ilmastointi kuuluvat toimuku seen。Laajuuteen sisältyy myös Metso Automationin automaatiojärjestelmä prosessiohjauksineen。Asennusvalvonta, koulutus, käyttöönotto ja lopputuotteen kehitystuki ovat osa toimitusta。

Tietoa von Drehle公司

Vuonna 1974 Perustettu von DrehleCorporationinPäätoimistoSijaitseeHickoryssäPohjois-Carolinassa JaYhtiösoperiiTälläHetkelläPehmopaperikoneitaCodovassa,Maidenissa Ja Las Vegasissa。YhtiötrjoaaLaatupyhkeitä,Pehmopapereita Jakelulaitteita(饮水机)远离Home-Marknkinoile Pohjois-Amerikassa。

Valomet Oyj.

Lisatietoja antaa:
Veikko Kimari,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat,Pohjois-Amerikka,Valmet
Puh + 1 404 414 6815

Sören Eriksson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Pohjois-Amerikka, Valmet puh + 1 404 242 8845

Jan Erikson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat- liiketoimintayksikkö, Valmet
PUH +46 705 17 14 90

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特克服梅斯泰森·埃斯塔德(JokaPäivä)。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetilla on yli 200 vuoden teolisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukussa 2013。Valmetin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

Luelisää.www.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal.