Valmet toimittaa Advantage-pehmopaperituotantolinjan Absormex CMPC组织:lle Meksikoon

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.3.2014 klo 10:00

瓦尔美雅chileläinen CMPC组织S.A ovat sopineet kokonaisen pehmopaperilinjan toimituksesta。Pehmopaperilinja asennetaan CMPC Tissue tytäryhtiön Absormex CMPC Tissue S.A de CV:n tehtaalle Meksikossa。

Uuden tuotantolinjan on sununniteltu käynnistyvän vuoden 2015 puolivälissä, ja linjan ansiosta tehtaan korkealaatuisen wc-paperi- ja pyyhelaatujen vuositotanto kasvaa 60000 tonnilla。Valmet on aiemmin toimittanut优势-pehmopapaperilinjan CMPC Tissuen Talaganten tehtaalle chile。

Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän kaltaisten tuotantolinjatoimitusten arvo on tyypillisesti 20-
40百万欧元,toimituksen lajuudesta ja tootantokapasitetista riippuen。提拉斯sisältyy Valmetin vuoden 2014 ensimmäisen neljänneksen提拉克辛。

"拉丁美洲pehmopaperimarkkinat kasvavat sekä kapasiteetin että laadun suhteen。Valmet tarjoaa pehmopaperien tuotantoteknologiaa, joka täyttää paitsi markkinoiden nykyisen kysynnän, myös tulevaisuuden tarpeet", sanoo Valmetin myyntijohtaja Jan Erikson。“Olemme erittäin tyytyväisiä, että CMPC valitsi Valmetin ja advantagepehmopaperiteknologiamme nykyisen tuotantonsa laadun parantamiseksi ja kapasiteetin lisäämiseksi”

Tilauksen铁条

Valmetin toimitus sisältää kokonaisen优势DCT200 -pehmopaperituotantolinjan, mukaan lukien massankäsittelylaitteiston ja pehmopaperikoneen, johon kuuluu OptiFlo II TIS -perälaatikko, jenkkisylinteri,优势AirCap -huuva,优势WetDust -pölynpoistojärjestelmä sekä优势SoftReel -rullain。Toimitukseen sisältyy myös säätöjärjestelmiä, sähköistys, tehdassuunnittelua ja asennustyötä。托坦托利亚,optimoidaan loputuotten laadun ja energiatehokkuuden maksimoimiseksi。Uuden linjan raaka-aineena käytetään ensiökuitua ja kierrätyskuitumassaa。

Tietoja Absormex CMPC Tissuesta

Absormex CMPC Tissue S.A de CV on CMPC Tissue S.A:n täysin omistama tytäryhtiö。CMPC on osa sellu- ja paperikonsernia nimeltä Empresas CMPC s.a., joka on Latinalaisen american johtava pehmopaperin tuottaja。Sillä关于tuotantoimintaa kahdeksassa alueen maassa。

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
Jan Erikson, myyntijohtaja, Valmet,呸。+46 705 17 14 90
Johan Björn, myyntipäällikkö, Valmet,呸。+46 703 17 12 16

Valmet Oyj关于邮差johtava sellu-, paperi- ja energiateollisuuden技术- ja palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。瓦瓦技术学家atarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Valmetilla on yli 200 vuoden teollisuushistoria, ja yhtiö syntyi uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä joulukuussa 2013。Valmetin likevaihto vuonna 2013 oli noin 2,6米jardia euroa。Valmetin tavoitteena对tulla mailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal