Valmet Sai Viidennen pehmopaperilinjatilauksensa turkkilaiselta hayat kimyalta

Valmet Oyj:NLehdistötiedote2.7.2014 Klo 10:00

Valmetin ja hayat kimyanvälinenyhteistyövahvistui,kun turkkilainen pehmopaperinvalmistaja tilasi tilasi viidennen viidennen优势dct 200 pehmopaperilinjan valmetilta。UusituotantolinjaLisää70000吨Korkealaatuista pehmopaperitututantoa hayat kimyan nykyan nykyiseen kasvo-Uuden tuotantolinjansuunnitellaankäynistyvänVuonna2016

TilausSisältyyValmetin Vuoden 2014 ToisenVuosineljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkaista。

tilaus在Osa HayatKimyanLähi-idänlaajenemissuunnitelmaa上。Kaksi Valmetin Toimittamaa Advantage DCT 200 Pehmopaperilinjaa onKäynnistettyVuosina 2010 JA 2013 Ja KaksiSeuraavaakäynnistyyVuosina vuosina vuosina 2014 JA 2015。

"Meillä on Valmetin kanssa kehittynyt tehokas yhteistyö, joka perustuu yhteiselle luottamukselle ja ymmärrykselle. Henkilöstömme tuntee Valmetin Advantage-pehmopaperiteknologian, ja olemme saavuttaneet nopeat käyttöönotot ja korkean tuotantotehokkuuden", sanoo Hayat Kimyan paperiryhmän johtaja Lütfi Aydin.

"Erinomainen ja pitkäkestoinen yhteistyömme Hayat Kimyan kanssa on johtanut jälleen uuteen yhteishankkeeseen ja odotammekin ilolla hyvän yhteistyömme jatkoa. Yhdessä asiakkaidemme kanssa tekemämme kehitystyö on tehnyt Advantage DCT -pehmopaperiteknologiasta teollisuuden johtavan mallin lähes 70 myydyllä tuotantolinjalla. Olemme sitoutuneita asiakkaidemme menestykseen ja pehmopaperiteknologiaan", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikönJohtajaJan Erikson。

TeknistäTietoatoimituksesta

Uuden Koneen Leveys上有5,6MetriäJasuunnittelunopeus 2 200 m/min。Raaka-aineakäytetänEnsiökuitua。tuotantolinjan optimoinnissakiinnitetänerityistähuomiotaenergiansästöönjalopputuotteen korkeaan laatuun。

valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja,jossa onMassankäsittelylaitteistoja ja Advantage dct dct 200 ts -pehmopaperikone。Koneessa在optiflo-perälaatikkojaja valurautainen jenkkisylinteri上。KoneSisäääääplyspadial -pehmopaperiteKnologiaa:Visconip -Puristin,Kaasuturbiinin poistokaasuapuhallusilmanaKäyttäväircap-huuva -huuva,wetdust-pölynhallintajjestelirteelmäraflyrmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärmjärlmjärlmjäRmj,ulmj时间很多联系一下过分。MassankäsittelylinjoihinSisältyvätOptislush-pulpperit,optifiner-kartiojauhimet ja optiscreen-konesihdit。

toimitukseensisältyyLisäksilaajaautomaatiojärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjärjeslta,kattaen metso dna kone -ja prosessiohjauksiohjaukseiohjauksesekämetsesekämetsoiq -laadunhallinnan。Toimitukseen KuuluvatMyössuunnittelu,Asennusvalvonta,Koulutus,KäynnistysJaKäyttöönotto。

Tietoa Hayat Kimyasta

Hayat Kimya A.S.kuuluu hayat-ryhmän,JonkaPäasiallisiatoimialoja ovat ovat kemikaalien,hygieniatuotteiden,Paperi- ja ja puupohjaisten tuotteiden valmistus。hayatinpehmopaperiyksikönVuosittainenPaperInvalmistuskapasiteetti onNykyän上135 000 TONNIA JA JA JATKOJALOSTUSKAPASITEETTIETTI 100 000 TONNIA。Uuden Investoinnin Ja Menossa olevienprojektienmyötähayatkimyan kokoneiskapasiteetti nouseeti nousee 420 000吨。

Valmet Oyj

LisätietojaAntaa:
Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-liiketoimintaykkö,Valmet,
puh。+46 70 517 14 90

BjörnMagnus,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-liiketoimintaykkö,Valmet,
puh。+46 703 17 79 83

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi-JA EnergiateOllisuuden Teknologia- Ja Palvelutoimittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläAsiakkaitamme,sitoutuneina asiakkaidemme Menestykesenkeenksenedistämiseen -jokaPäivä。

Valmetin Asiakkaillen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kaiken Kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。vahvan teknologiatarjontamme ytimen muodostavat kokonaiset sellutehtaat,pehmopaperin-,kartongin- ja paperInvalmistuslinjat ja biioenergiaa biioenergiaa tuottavat voimalaitokset。

Yli上的Valmetilla 200 Vuoden Teollisuushistoria,JaYhtiöSyntyiUudestaan​​ Sellu-,Paperi- Ja Ja ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuiminnan irtautuesa metso oyj:Stäjoulukuussa2013Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa上的Valmetin Tavoitteena。

valmetinpääkonttorisijaitsee espoossa ja sen osakkeet noteerataan nasdaq omx helsinki oy:ssä。

LueLisääwww.valmet.fi,,,,www.twitter.com/valmetglobal