ValmetHyväksyttyJäseneksiYK:N全球紧凑 - aloitteeseen

Valomet Oyj,Lehdistötiedote,28.1.2014 Kello 11.00 Eet

Valomet Oyj onHyväksyttyYhdistyneiden Kansakuntien(YK)全球紧凑 - aloitteen(UNGC)Yritysjäseneksi13.1.2014 Alkaen。Aloitten Allekirjoittaminen Vahvistaa Valmetin Situmista Vastuulliseen JAKestävänKehityksenMukaiseen Toimintaan。

“Globaalisti toimivana teknologian JA palvelujen toimittajana olemmepäivittäintekemisissäerilaisten kulttuurien JAyhteisöjenkanssa ERI puolilla maailmaa YK:N上erinomainen yhteinen viitekehys,jonka arvoja维美德kunnioittaa JA haluaaedistää全球契约”,kertoo维美德Oyj公司:N toimitusjohtaja帕西莱恩。

全球紧凑型在YhdistyneidenKansakuntienKäynnistämämaailmansuurin Yhteiskunta-Jonka Yk:NEntinenPäsihteeriAite,Jonka Yk:NEntinenPäsihteeriOnihanKäynnistiVuonna 2000. Siihen Osallistuu Yli 8 000 Yritys- Ja MuutaJäsentä135Maasta。AloittenJäsenetovatIteunetvapaaehtoisestiedistämännliketoiminnassaankymmentäkansainvälisesti屯天田佩里斯塔蒂·克斯基·帕里西亚省奥克斯科·伊斯蒂斯·奥克斯因·奥里克西亚,Ympäristönsuojeluaja korruptionsiapaisea。valmetin toimintaperiaateeteet ovat全球Compactin Kymmenen Periaatteen Mukaisia。

Luelisääyhdistynidenkansakuntien全球CompactaSta Osoitteessahttp://www.unglobalcompact.org/

Valomet Oyj.

LisätietojaAntavat:
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。+358 50 453 4262
Laura Kantanen,可持续发展,Valmet,Puh。+358 50 337 4473

Valmet Oyj在Maailman Johtava Sellu-,Paperi- Ja Energiateollisuuden Teknologia- JA PalvelutoImittaja。11 000 AmmattilaistammeYmpärimaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitammeJa Ovat SiteTuneita Asiakkaidemme MenestyksenEdistämiseen - JokaPäivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjomame Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat-,Pehmopa副,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valiilla on Yli 200 Vuoden Teollisuushistoria,JAYhtiö同声Uudestaan​​ Sellu-,Paperi- JA Voimantuotantoliiketoiminnan Irtautuessa美奥奥奥奥伊德·奥奥奥奥伊克奥伊克奥伊克奥伊克奥伊德·奥尔森:瓦尔美斋努沙瓦托Vuonna 2012年奥里诺林3 Miljardia Euroa。Valmetin Tavoitteena在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA,JA Sen Osakkeet在Listattu Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.