Valmetin tammi-maaliskuun 2021 osavuosikatsauksen julkistaminen 22。huhtikuuta 2021

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 8。Huhtikuuta 2021 klo 14.00

Valmetin osavuosikatsaus ajalta 1。tammikuuta - 31所示。Maaliskuuta 2021 julkistetaan torstaina 22。huhtikuuta 2021 noin klo 13.00 Suomen aikaa。Pörssitiedote ja esitysmateriaali sekä suomeksi että englanniksi ovat tällöin saatavilla Valmetin kotisivuilla osoitteessawww.blumebaby.com/sijoittajat

Webcast-lahetys

Valmet järjestää englanninkielisen tiedotustilaisuuden suorana webcast-lähetyksenä osoitteessahttps://valmet.videosync.fi/2021-q1/torstaina 22。huhtikuuta 2021 klo 14.00 Suomen aikaa。Webcast-lähetyksessä esiintyvät toimitusjohtaja Pasi Laine sekä talousjohtaja Kari Saarinen。Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa pian tilaisuuden jälkeen。

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua puhelinkonferensin kautta。Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 13.55 Suomen aikaa,编号+358 9 8171 0310。Osallistujia pyydetään antamaan oheinen konferenssipuhelun PIN-koodi:47033363 #。Kysymykset tulee esittää englanniksi。

Tilaisuutta voi myös seurata Twitterin välityksellä osoitteessawww.twitter.com/valmetir。

Lisatietoja antaa:
Pekka Rouhiainen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。010 672 0020
媒体:Anu Salonsaari-Posti, johtaja, markkinointi, viestintä ja kestävä kehitys, Valmet, puh。010 672 0033

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetirJA Instagramissa.www.instagram.com/valmet_sijoituskohteena

Henkilotietojen kasittely