ValomeiltaEnsimmäinenTekoälypohjainenKonenäköjärjestelmäProgroupinEnnätysnopeananPakkauskartonkikoneeseenSaksaan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote30.3.2021 klo 11:00 Eet

Valmet toimtaa maailman ensimmäisen tekoälypohjaisenValmet IQ Web检测系统(WIS)-vianilmaisujärjestelmänprogroupin pm2-paperikoneeeneisenhüttendstadtiinsaksaan。PM2 Saavutti MaailmanNopeusennätyksenHetiValmetinTekemänKäyttöönotonJälkeenVuonna2010. UudenKonenäköjärjestelmänTavoitteenaonLisätäPakkauskartonkikoneennnopeuttaEntisestään。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2020 ViimeisenNeljänneksenTilauksiin。

“Valitsimme ValmetinKonenäköjärjestelmän,SilläSe在MarkkinoidenTeknisestiKehittynein Ratkaisu。TekoälynAvullajatkamme progoupintinkimätöntädimitisaatiokitystä,Silläjatkuvakehittyminenja Uusien innovaatioidenkäyttöönotten在OsaYhtiömmeDNA:TA“,Sanoo Progroupin Paperiliiketoiminnan Johtaja卡尔·阿赫莱特纳

RatkaisunYtimessä上Valmetin teollinen internet (VII), jonka avulla on mahdollista yhdistää tehtaan eri alustojen tuottamia tietoja ja viedä paperiradan analytiikka aivan uudelle tasolle。Toimitukseen kuuluu lisäksi垂体leikkurin ohjaussovellus, joka hyödyntää uusia vianilmaisuominaisuuksia kokonaisvaltaisesti。

“Kyseessä在TähänAstiSaamistammeKonenäköthinksistaehdottomastimittavin,SilläVianilmaisuJa Radanvalvonta OnOttontoituTäysinValmetDNA-Automaatiojärjestelmään。Ensimmäistäkertaavalmetin Teollinen互联网Mahdollistaa Reaikaisen Wis-TiedonYhdistämisenMuihinProsessi- JaLaatujärjestelmätietoihin,MikäTehostaaOngelmanratkaisuaMerkittävästi。edistyneentiedonkäsittelynansiosta vikoja ja poikkeamia voidaan ennakoidaselvästiaiempaa普雷曼。Myösmuutoksia ja tuotantokatkojasaadanvähennettyätehkaammin“,Sanoo Valmetin AutomaatioliiketoiminnanLaadunhallintajärjestelmienJohtajaMarko ToSkala.

progroupin pm2-koneenViimeisin 24隧道Maailmanennätys1751米/分钟在Vuodelta 2019.EnnätyksenAikana10,85MetriäLeveäPM2Tuotti Aaltopahvia 80 G / m²:NNeliöpainollaJA94 Prosentin Kokonaistehkuudella。Kyseessä论PM2-KoneenSeitsemäsMaailmanennätys。

“Saavutetut maailmanennätykset ovat kiistämätön todiste teknologiasta, jonka Progroup ja Valmet ovat rakentaneet pm2 - koneseen。我们可以在myös上看到它,也可以在työntekijämme ylläpitävät上看到它。hieninta on se, että ihmisten ja teknologian täydellisen yhteystyön ansiosta PM2 tekee uusia maailmanennätyksiä edelleen yli kymmenen vuotta käyttöönoton jälkeen ", sanoo Karl Achleitner。

Lisatietoa Valmetin toimituksesta

Valmet IQ Web检测系统(WIS)-vianilmaisujärjestelmän.8K-Kamerat TuottavatTekoälyavusteistaTietoa,Jota VoidaanHyödyntääGatavirheidenJuurisyiden Analysoinnissa。Kattavan 53 KameraaSisältävänValmet IQ Web监控系统(WMS)-järjestelmänavulla ratakatkojen syytselviävätnopeasti ja helposti。Täysi积分瓦尔麦特公司DNA -automaatiojarjestelmaanvalmetin teollisen上网Sovellukset Takaavat,EttäKaikkiTietoSaadanKäytöönohjaamaanKäyttäjätLaatu-Ja ToimivuusongelmienAlkulähtilyille。Kattavien Tietojen Ansiosta Koneen Toimintaan VoidaanMyösTehdänakoiviamuutoksia tehon Ja Lopputuoth Laadun Optimoimiseksi。

Tietoa Asiakkaasta Progroup AG

普洛集团股份有限公司,莱茵河内陆地区,普法尔金海湾地区,在欧洲地区的johtavista kartonki。Yritys on perustamisstaaan lähtien vuonna 1991 Offenbach/Queichissa pyrkinyt johdonmukaiseen kasvustrategiaan, joka perustuu teknologisen johtajuuden lisäksi myös innovatiivisten ja ympäristöystävällisten tuotantotekniikoiden käyttöön。Progroup toimii kuudessa Keski-Euroopan maassa, ja sillä on yhteensä kolme paperitehdasta, yksitoista aaltopahvitehdasta, logistiikkayritys ja jätepolttoainetta hyödyntävä voimalaitos。Yhtiön palveluksessa oli 1 293 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2019 oli noin 887 miljoonaa euroa。

Marko Toskala, johtaja, laadunhallintajärjestelmät, automaatio, Valmet, puh。+358 40 837 2459
Martin Grundmann, alueellinen myyntipäällikkö, automaatio, Valmet, puh。+49 172 833 8619

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020.oli noin 3,7.Miljardia Euroa。14.000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely