Valmet Toimittaa Valmet IQ保湿霜-Kostutusjärjestelmändssmith contoire-hamelin tehtaalle ranskaan

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote29.3.2021 KLO 14:00

Valumet Toimittaa Valmet IQ保湿霜-Kostutusjärjestelmändssmithin tehtaalle contoire-hameliin pohjois-ranskaan。Uusijärjestelmäasennetaantehtaan pm1-paperikoneeen。Investoinnin Tavoitteena在Parantaa Aaltopahvin KosteusprofiiliaJAItaäkauttaominaisuuuksia。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2020 ViimeisenNeljänneksenTilauskantaan。Toimitus在超越景点HuhtikuunPuoliväliin2021上。

“OlemmeErittäinMielissämme,EttäSaammeTämänyhteistyönKauttaKehittäädsSmithinTehtaanSuorituskyalyännnn。公开委员会Ja Muiden Tehtaalle Asentamiemme Valmet IQ -RATKaisujen TuottamatHyödytVaikuttivatRatkaisevastiAsiakkaanPäätökseen。关于HienoaPäästabysmithiäparantamanansuorituskykyänáltälläkosteudenhallintajärjestelmällä“Juha Lehtioksa.,Valmetin Automaatio-LiketoimintalinjanTuotepäällikkö。

toimituksen tekniset tiedot.

Valmet IQ保湿霜-Tuoteperhe Koostuu AlanKehittynimmistäkostutusjärjestelmistä。Valmet IQ保湿素Porrastutut Suutinrivit,专利古氏菌赛人JaäärimmäisenTarkkaElektromekaaninenToimilaite Optimoivat Asimkkaan Prossin Suorituskykyvyn,LuotettavuudenJaLäpinäkyvyyden。Suutinten Asettelu Ja RakenneTakaavat Tasaisen.Kattavuuden Koko RadanLeveydeltäJATarkuudenKorjataPienempiäkinKosteusvirheitä。

Huipputarkan Elektromekaanisen Toimilaitten Ja Valmetin PoikkisuuntaisenKosteussädönAnsiostaProfiiliparanema在Ennustettavissa JaSäätönopeusja tarkuus optimoitavissa。Venttiilien Ja Suuttimien VirtauskanavarakenneSekätoimilaitteenJatkuvaAsentototoLisäävätJärjestelmänLuotettavuuttaJaOperoinninLäpinäkyvyyttä。

DS Smith Contoire-Hamel -Tehtaalle Toimitettava RatkaisuSisältää44ToimilaitEtta,44 Suutinpalkkia,44托米里拉特基,Ilmansyöttöyksikönjavedensyöttöyksikön。

Tietoa Asiakkaasta DS Smith Contoire-Hamel

DS Smith -Konserniin Kuuluva DS Smith Contoire-Hamel在Ranskalainen Pakkautehdas上,Joka on Yksi Maailman JohtavistaKestävienPakkausratkaisujen,Paperituotteiden JAKierrätyspalveluidenTuottajista。KierrätettävienPakkausratkaisujenSuunnitteluun Ja ToimitukseenKeskittyvällädssmithilläyli 30 000työntekijääa0maassa。

Contoire-Hamelin Tehdas on Erikoistunut AaltopahvipakkaustenValmistukseenPääasiassaelintarviketeblisuudelle。Integroitu Paperitehdas TuottaaLaadukkaitaKäsiteltyjäPaperTuotteita,JotkaValmistetaanTäysinKierrätetyistäTayuusiutuvista Kuiduista。

Eric Butreau,Ranskan Massa-Ja PaperialanMyyntipäällikkö,Automaatio,Valmet,Eric.Butreau@Valmet.com

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。Yli 14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯特克森Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely