Valmet Toimittaa Teknologiaa Spinnova-Suzano-yhteisyrityksen TekstiilikuituteHtaalle Suomeen

Valomet Oyj:NLehdistötiedote17.5.2021 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Kuivatusteknologiaa Spinnova-Suzano-Yhteisyrityksen TekstiilikuituteHtaalleJyväskylänn。Spinnova®-kuitua tuottavaalitimmäinen附件KohtiTuotantomäärienKasvattamistaMiljoonaan Tonniin Vuodessa Kymmenen Vuoden Kuluessa。Spinnova Tavoittelee 50 000 Tekstiilikuitutoninin Vuotuista Kapasiteettia Vuoteen 2024Mennessä。

TilausSisältyyvalmetin Vuoden 2021 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Spinnova Ja SuzanoTiedottivatÄskettäin22 Miljoonan Euron Investoinnistaan​​EnsimmäisenKaupallisenMittakaavanSpinnova®-Kuitutehtaan Rakentamiseksi Suomeen。Spinnova®-kuituKestäväJALuonnonmukainenTekstiilikuitu,Joka On Valmistettu SelluoSasta TaiJätevirroistaIlman Haitallisia KemikaalejaJätteettömästiSekäMahdollisimman皮恩宾·普伦·贾维登kulutuksin。Tehtaan Rakentaminen在Jo AloitettuJyväskylässä,Ja Sen Odotetaan Valmistuvan Vuoden 2022 Lopussa。

Spinnova-suzano-yhteisyrityksessäpinnova在yksinomainenteknologimittaja Ja Suzano Toimittaa Tarvittavan Raaka-Aineen Eli Sertifioidun,Mikrofibrilloidun Selloosan(MFC)。Spinnova on otsinyt teknoloiakumppania tukemaan skaalaussuunnitelmiaan maailmanlaajuisestijaPääteivalitsemaanvalmetin toimittamaankuivausteknologiaaensimmäiseenkaupalliseentuotantolinjaansa。Valmet Toimittaa Korkean Teknologian Ilmankuivaimet Kuivauskoneisiin。SelloSoSapohjaisiin Tekstiilikuitujen Tuotantoon Mukautettua TeknologiaaHyödynnetäänPahnnykyiselläänPaperinJAKartongin Valmistuksessa。

“我valmedissa haluamme tukea asiakkaitamme uusiutuvien raaka-aineiden muuntamisessakestäviksituloksiksi。在ErittäinInnostavaaseurataTätätaimitusta,埃林纳滕eSimerkki VahvastaKeskittyMisestämmeuusienTeknolocioden Innoicoimiseen Ja Joka Osoittaa,EttäVoimme洛杉矶Uusia Mahdollisuuuksia KuitupohjaiselleTeollisuudelle。VoimmeKäyttääolemassa奥莱韦省Tekniikkaamme,Ja Osaamisemme Oneellista Tuotannon Laajentamiseksi。Kehitämmejatkuvastimyösuusiatuotteita Ja Tekniikoita,“Kertoo Valmetin PaperiliiketoimintajohtajaJariVähäpesola.

“Olemmekehittäneet调制雷斯伦特奈格尼人,Jota在Helppo Skaalata JaOttaaKäyttöönympäriMaailmaa上。voimme siislisätätantantoamyöskysynnänkasvunmukaan ilman,etame joudumme otamaan suuren风险jokaisessa skaalauksessa,库伦·泰兰尼郡Monimutkaisten Kemiallisten Prossien Kanssa。HyväyhteistyökumppaniTässäProjektissa,KoskaSillä在HyväksiHavaittuaTeknologiaJAPitkäKokemus·哥萨里亚·斯皮纳瓦斯塔斯塔·斯皮特卡诺省Janne Poranen.

“EnsimmäinenTehdas上的HienoAlkuTämännovenationValtavienGlobaalien Mahdollisuuuksien Titeuttamiselle。Uskomme Spinnovan Teknologian OlevanErittäinSkaalautuva,Ja Tuemme YhteisyrityksemmeSpinnova®-Kuidun KapasiteetTiTavoitetta Yli Miljoonan Tonnin VuoosivolyMiin 10 Vuodessa,“Sanoo Suzanon Uuden Liketoiminnan Johta Johta Johtaiminnan JohtajaVinicius unnino.

Valumet Toimittaa Laitteita Selloosasta ValmistetunKestävänLuonnonmukaisenTekstiilikuidun,Spinnova®-Kuidun,Tuotantoon(K​​uva:Spinnova)

Tietoja Asiakkaista Spinnova Ja Suzano

Suomalainen Spinnova在KehittänytLäpimurtothekniikan,Jolla Valmistetaan Tekstiilikuituja Puusta TaiJätteistä,库滕Tekstiili- TaiRuokajätteistä,Ilman Haitallisia Kemikaaleja。专利专利户旋转®-kuitu aiheuttaa 0%Jätettäaivuvirtoja,0%Mikromuoveja JaVähentääääääääsääästöjäjavedenkulutusta。Spinnova®-materiaalitovat Maailman Biohajoavimpia JaKierrätettävimpiä。Spinnova在itoutunutkäyttämäänvainkestäviäraaka-aineita,库滕塞蒂菲托拓普瓦塔。

Suzano在Maailman Johtava Eukalyptussellun Tuottaja Ja Yksi Latinalaisen Amerikan Suurimmista Paperintuottajista。YhtiönVuotuinenKapasiteetti 10,9 Miljoonaa Tonnia Markkinasellua JA 1,4 Miljoonaa Tonnia Paripenia,Joita Se Vie Yli 100 Maahan。

Sami Antilainen,Tuotemyyntijohtaja,Kartonki-Ja Paperikoneet,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 768 7854
Ville Savolainen,Myyntipäällikkö,Kartonki- Ja Paperikoneet,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 763 3613

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely