Valmet toimtaa päällystetyn kartongin, hienopaperin ja valkaistun kemi-termomekaanisen massan (BCTMP) tuotantolinjat Fujian Lianshengille kiinan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote2.3.2021 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Taivekartonkilinjan(BM1),Hienopaperilinjan(PM3)JA Valkaistun Kemi-Termomekaanisen Massan(BCTMP)沱塔洛林詹连胜纸浆&Paperille(漳州)漳州春福建明Maakuntaan Kiinaan。LinjatToimiteTaanTäysinUudelleZhangzhounTehtaalle,Jonka Sellun Ja Paperin Kokonaiskapasiteetti Tulee Olemaan 3,9 Miljoonaa Tonnia Vuodessa。BM1-,PM3-JA BCTMP-LinjatoTetaanKäyttöönVuoden2022 KolmannellaNeljänneksellä。

BM1:n ja PM3:n tilaukset sisältyvät Valmetin vuoden 2021 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。BCTMP-tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 neljännen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。

Tilausten arvoa ei julkisteta。BM1:n ja PM3:n toimituslaajuutta vastaavien project arvo on tyypillisesti noin 190-220 miljoonaa euroa, ja BCTMP:n toimituslaajuutta vastaavan tilauksen arvo on tyypillisesti 10-20 miljoonaa euroa。

Valmet valittiin BM1-, PM3- ja BCTMP-linjojen toimittajaksi pienempien ympäristövaikutusten, alhaisen käyttökustannuksen, hyvien referenssien ja hyvän pitkäaikaisen yhteistyömme vuoksi。Arvostamme suuresti sitä, että Valmetilla on vahvat referenssit niin päällystetyn kartongin kuin hienopaperin valmistuslinjoille, yhtenä esimerkkinä福建Lianshengin onnistuneestii käyttöönotettu PM10。Tämä在ensimmäinen BCTMP-laitoksemme, ja sen kapasiteetti在erittäin suuri。enen investointipäätöstä vertailimme lukuisia konsepteja ja teknisiä ratkaisuita”,kertoo Liansheng Paperin varatoimitusjohtaja荣君薛

“BM1:n ja PM3:n osalta Valmetin energiatehokkaat teknologiat ja hyvät参考,kuten markkinoiden vertailukohteena käytettävä宁波PM4, olivat ehdottomasti keskeisiä näkökohtia Lianshengin päätöksessä。Meillä oli paljon keskusteluja asiakkaan kansa muun muassa raaka-ainetyypeistä, lopputuotteiden ominaisuuksista, tulevaisuuden näkökulmista koskien sellun ja paperin sekä kemikaalien ja energian välistä tasapainoa。BCTMP-ratkaisumme sopii asiakkaan tarpeisiin kaikilta osin, ja huipputeknologia alhaisine käyttökustannuksineen auttaa heitä turvaamaan kilpailuasemansa tulevilla markkinoilla ", sanoo Valmetin Kiinan johtaja襄东朱

Valmetin BM1:N JA PM3:N ToImitusten Tekniset Tiedot

Valmetin ToimitusSekäBM1:LleEettäPM3:LleSisältää2Valmet Conical Refiner Conflo-jauimia parempien neitseellisten kuitujen jauhatustulosten saavuttamiseksi。BM1:N ToImitusSisältäänoPeanPäällystetynkartonginvalmistuslinjan.Hylynkäsittelystä.Rullimelle Ja Leikkureille。Kolmikerroksinen PohjakartonkiviimeistelläänLisäälläläläällystäneljälläOptiCoat喷射-päällystysasemalla,Joita Seuraa UseritaOptiDry外套-ilmakuivainyksikoita,Optidry Chill.-jäähdytysja.OptiCalender软-kalanteri erittäin korkealaatuisten pintaominaisuuksien saavuttamiseksi。Valmetin toimitus PM3:lle sisältää nopeanhienopaperinvalmistuslinjanHylynkäsittelystä.Rullimelle Ja Leikkureille。

laaja valikoima kartonkikoniden上的Molemmilla kononeillaprosessi-ilmastointijarjestelmiaSisältäenKorkeanKapasiteetinOptiair Hood.-huuvan jaOptiAir复苏-lammontalteenottojarjestelman。Samankaltaisuudet jatkuvat rullaimen jälkeen, joita seuraasiirtokiskot,OptiCart流-konerullavaunu贾卡基斯Optiwin鼓-kantotelaleikkuriaTarjoten turvallisen ja suren kapasiteetin konerullan käsittelyn ja垂体leikkauksen。

Laaja automaatiotoimitussisältääProsesi-JA KoneohjaustenValmet DNA-automaatiojärjestelmät, ajettavuus- ja kunnonvalvonnan, radanvalvonnan ja radantarkastusjärjestelmän sekä瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajärjestelmän。PM1:n toimitukseen kuuluumyöss瓦尔麦特公司收款-retentiomittauksetJAMäränpänn.瓦尔麦特公司的电话-analysaattorit。Toimitus sisältää myös kattavan paktin valmettinpaperikonekudoksia塞克维vara-kulutusosia

VIIRALTAAN 8 850 MMLEVEÄKARTONKIKONE(BM 1)TOOTTAA TAIVEKARTONKILAATUJANELIÖPAINALUEUELA210-350g / m2JA Suunnittelunopudella 1 400M / min.。Päivittäinen kapasiteetti上伊利4100吨。Viiraltaan 11 150毫米leveä hienopaperikone (PM 3) tuottaa korkealaatuista päällystämätöntä hienopaperia (WFU), jonka neliöpainealue上50-100g / m2Ja suunnittelunopeus 1800M / min.。PäivittäinenKapasiteetti在Yli 1 800 Tonnia。

valmetin bctmp.-toimituksen tekniset tiedot

Valmetin BCTMP-linja integroidan taivekartonkikonelinjan ythyteen。Toimitukseen kuuluuBCTMP-LINJAN.Päälaitteet sisältäen maailman johtavatRGP CD-82-Jauhimet JA.Twinroll.-Pesupuristinteknologiaa。ToimitukseenSisältyyUunnittelu,Valmistus Ja Asennusvalvonta(EPS),Mukaan Lukien Koulutus,TyömaapalvelutJa Toimitusta Vastaavat Varaosat。

Tietoa Asiakkaasta Fujian Lianheng

福建联盛纸业有限公司简介:福建联盛纸业有限公司简介:厦门市黄氏家蚕vieressä台湾漳州伊莱瑟菌。Yrityksellä on yli 2 300 työntekijää, sen pinta-ala on yli 100 hehtaaria (tai 1500 kiinalaista muuria) ja se tuottaa 2,6 miljoonaa tonnia pakkauspaperia vuodessa

湘东朱,基南毛泽东,Valmet,Puh。+86 13801795775
JariVähäpesola,Johtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+358 40 558 6555
Lars Eriksson.,Teknologiajohtaja,Mekaaninen Massa,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+4660165445

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely