Valmet Toimittaa KattilalaitoksenKaukolämmöntootantoonseiinäjoenenecergialle

Valomet Oyj:nLehdistötiedote21.1.2021 KLO 11.00

Valmet Toimittaa KattilalaitoksenSeinäjoenEnergiaOy:nKapernauminLämpökeskuksen。Uusi Kattila Mahdollistaa UusiutuvienPolttoaineidenKäytönLisäämisenKaukolämmmmmmmmöntanotannostan。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2020NeljännenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Laitos LuovuteTaan AsiakkaalleSyksyllä2022。

“OlemmeTyytyväisiäsaadessammeHankkeenKäyntiin。Tämä在MerkittäväSaskeleteenpäinpuhtaammankaukolämmöntanotannossa。Pystymme turvaamaanrotettavan ja hinnaltaan kilpailukykyisen lämmön jatkossakin asiakkaillemme ", sanoo Seinäjoen Energian toimitusjohtaja视频电子设备标准协会Hatila

“Hankkeella on Huomattaviaympäristöarvojaja suurimerkitysseinäjoellatuottettavallekaukolämmmmömmmmömmmömmömmmömmömmmömmmömmömmömmömmömmömmmömmömmömmömmömmömmömmömmömmömmömmmömmömmmömmömmömmömmömmömmömmömmömmölle。Valmetin ToimituksessaYhdistyvätVahvaTekninenOsaaminenSekälaadukasJANopea Projektointi。ArvostammeSeinäjoenEnergianLuottamusta Valmetiin“,Sanoo Valmetin Energialiiketoiminnan JohtajaKai Janhunen

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetaakentaa Uuden KattilalaitoksenPerustuksistaylöspäinPoltoaineensyöttösiilostapiippuun saakka。Toimituksen Ydin在Valmet BFB-Kattila,JokaHyödyntääKerrosleijuteKnologiaaJAKäyttääPolttoaineenaMonipuolisestiErilaisia Biomassoja。Valmetin toimitukseen sisältyvät myös mm. sähkösuodatin, savukaasulauhdutin ja Valmet DNA -automaatiojärjestelmä koko laitokselle。

Kattilalaitoksen.Polttoaineeho上49,5兆瓦(MW)JAmAksimiKaukolämpöteho56,5 MWTH.Yhdessäsavukaasulauhduttimen堪萨斯州。

Tietoa AsiakkaastaSeinäjoenEnergiaOy

SeinäjoenEnergia在SeinäjoenKaupunginomistamayhtiö,Joka TarjoaaAsiakkaileenSähkön,KaukolämmönJaVesihuollonPalveluja。SeinäjoenEnergiankaukolämmmmönkäyttöpaikkoja在诺伊4 500 jalämmöntarveyli 500 gwh vuodessa。

Juha Uvanto,Myyntipäällikkö,Projektimyynti,Valmet,Puh。040 548 2980.
Jouko Latva-Somppi,Johtaja,Lämpö-Ja Kattilalaitokset,Sellu-Ja Energia-Liketoiminta,Energia-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。040 868 4020.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmedin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal

HenkilötietojenKäsitely.