Valmet parantaa pakkauskartongin laatua laadunhallinta- ja kostutusjärjestelmällä阿尔汉格尔斯克纸浆和造纸米林Venäjän kartonkitehtaalla

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote24.3.2021 KLO 13.00

Valmet toimtaa Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmän sekä Valmet IQ润肤霜-kostuttimen阿尔汉格尔斯克纸浆和造纸Millille Novodvinskiin Venäjälle。Uusi järjestelmä asennetaan tehtaan BM1-kartonkikoneelle parantamaan tuotettavan pakkauskartongin laatua ja kosteusprofiilia sekä koneen tuottavuutta ja kannattavuutta。

TilausSisältyiValmetinVuoden 2020 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Toimitus ajoittuu vuoden 2021 ToiselleNeljännekselle。

Asiakas在堪萨斯州的瓦尔梅丁市的yhteistyötä monien vuosien ajan,他将在瓦尔梅丁的tuote- ja ratkaisuvalikoiman。Asiakas on ollut erittäin tyytyväinen Valmetin asiantuntevaan tiimiin sekä tehokkaaseen tekniseen tukeen。

" Erinomaisen asiakasyhteistyön ansiosta pystyimme hyödyntämään tuotantolinjan tietoja ja simuloimaan Valmetin IQ润肤霜-kostuttimen vaikutuksen。Tämä auti meitä määrittelemään yhdessä, millainen ratkaisu toimisi parhaiten asiakkaan tuotannon laadun parantamisessa, kertooDmitri Troshin, Valmetin Automaatio-liiketoimintalinjan Venäjän myynnin myyntijohtaja。

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitukseen kuuluuVALMET IQ质量控制系统(QCS)-Laadunhallintajärjestelmä,MittapalkkiSekänkäniihinLiittyvätMittauksetJaSäädöt。Entistätarkemmanprosesitiedonsekäuudensäätötkoologianavulla konetta voidaansäätääaiempaa tarkemmin,mikäparantaakoneensuorituskykyäjalopputuenteen laatua。

Valmet IQ润肤霜-kostutinjärjestelmällä voidan vaikuttaa kartongin kosteusprofililiin ja käyryyteen。Yhdessä Valmet IQ:n mittausten ja monimuuttujasäädön kanssa IQ Moisturizerin tarkkuus ja tehokkuus voidan hyödyntää optimaalisesti, myös yhdessä muiden profilointilaitteiden kanssa。Valmet IQ Moisturizerissa yhdistyy最优maalinen suutten sijoittelugeometria ja tarkoitukseen suunniteltu sekä patentoitu suutin, jotka yhdessä takaavat tasaisen, kattavan, kontroloitavan ja ennakoitavan kosteusvasteen。Elektromekaaninen toimilaite paikkatiedon mittauksella mahdollistaa erittäin tarkan säädön, ja kattava diagnostiikka tekee järjestelmän toiminasta läpinäkyvän。

Tietoa Asiakkaasta Arkhangelsk纸浆和造纸厂,JSC

Vuonna 1940 Perustettu Arkhangelsk纸浆和造纸厂在YksiVenäjänJaItä-euroopan JohtaviaYhtiöitäMetsä-Ja Kemianteolduden Alalla。YhtiöValmistaaKartonkia,Sellua,ParlyiaSekäPaperTuotteita。

Dmitri Troshin, myyntijohtaja, Venäjä, Automaatio, Valmet, puh。+ 79217432380

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

Henkilotietojen kasittely