Valmet on tennyt laajan sopimuksen teolisen internetin palveluista ARAUCOn uudelle selluntuottolinjalle Chilessä

Valomet Oyj:NLehdistötiedote4.5.2021 KLO 11.00

Valmet Ja Arauco Ovat Allekirjoittaneet SopimuksenChilessäSijaitsevanAraucon SelluteHtaan 3. LinjanKehittämisestäYhdeksi Maailman AutoMisimmista SelluteHtaista。Valmet Toimittaa Teollisen Ratlein Ratkaisut,Jotka Koostuvat Tehdaslajuista Optimointisovelluksista,Edistyneistännustus-ja monitorinovelluksistasekäasiantuntijapalveluista。Tavoitteena在Parantaa Koko Tehtaan Tehokkuutta Ja Kannattavuutta KoordinoImalla JaOptimoimallaLäpiiErivesialueiden。Asiantuntijatukea annetaanekätehtaallaettäetänäpohjoismaissajaetelä-amerikassa sijaitsevien Valmet性能中心Kautta。

Araucon tehdas sijaitsee Chilessä Bio Bío -alueella, ja sen uusi linja 3 on parhaillaan rakenteilla。rakennusprojecjekti MAPA:n tavoitteena on merkittävästi kasvattaa ARAUCOn tuotantokapasiteettia。Valmet tiedotti vuonna 2018 toimittavansaProjektiin Sellun Kuivatus-Ja Paalauslinjat,Soodakattilan Ja Biomassakattilan。

“Aloittaessamme MAPA-projektin suunnittelun vuonna 2011 halusimme,ETTA projekti edustaa todellista panosta alueelle JA上myösnykypäivänympäristöstandardienmukainen。Alustalähtien摩projektisisälsimuun muassa laajan investointiohjelman teknologiaan,energiatehokkuuteen JA大打探hyödyntämiseen,tehden prosesseistaentistätehokkaampia。Kumppanuutemme Valmetin kanssa上Uusi Askel ProjektinKestävässäkehityksessä。在Välttämätöntä,eTtämätöntä,艾特曼卢基·卡普巴尼,JokaTäyttääquaratitJATJOAA·帕哈南·奥尔罕帕省Saatavilla Olevan Tekniikan“,Sanoo ArauconHenkilöstö-JaKestävänKehityksenJohtaja查尔斯金伯

“球球上todellinen kumppanuus,jossa olemmeyhdessäräätälöineetARAUCOn tarpeisiin parhaan ratkaisun。塔曼kumppanuuden avulla voimme maksimoida tehtaan tuotannon JAsiirtyäkohti autonomista tehdasta。TASSA projektissahyödynnämmekattavaa prosessi- JA automaatiotaitoamme JAyhdistämmevahvan paikallisenläsnäolommeEtelä-Amerikassa maailmanlaajuisiin resursseihimme。Ensimmäisessävaiheessa yhteinenTavoiteemme Araucon Kanssa在varmistaa mapa-projektinOnnistunutkäyttöönottoja tuotannon nopealisääminensekäparantaatehtaanyleistätehokkuuttajakannattavuutta tulevina Vuosina“,Sanoo Valmetin Andien alueen JohtajaFelix Hernaiz

Teknista tietoa toimituksesta

Sopimukseen kuuluu useita Valmetin tehdaslaajuisia optimointisovelluksia, jotka tarjoavat täysin uuden tavan parantaa tehtaan kannattavuutta。Optimointisovellukset hyödyntävät proessioptimointia tehdaslaajuisten päätösten automatisoimiseksi ja proessialueiden toiminnan koordinoimiseksi luomalla tuotanto- ja laatusuunnitelmat kullekin proessialueelle tuotannon lisäämiseksi ja kustannsten vähentämiseksi。Lisäksi Valmet toimtaa optimointi-, seuranta- ja ennakointisovellukset valituille prosessialueille keskittyen sellunkuivaukseen sekä biomassa- ja soodakattiloihin。Optimointi perustuu Valmetin kappa-, kirkkaus- ja碱性分析attoreilla tehtäviin mittauksiin。

Valmet tarjoaa asiantuntijatukea tehtaalla ja etänä Valmet Performance Centereistä Etelä-Amerikassa ja Pohjoismaissa。Valmetin asiantuntija päivittäin tehtaalla ja Valmetin erityisasiantuntija tehtaan useita kertoja vuodessa arvioidakseen suorituskykyä。数据发现的同时也进行了汉金塔的分析。

“TASSA sopimuksessayhdistyvättehdaslaajuinen optimointi,prosessinohjausjärjestelmät(APC),analyysisovellukset JAetäpalvelut的Valmet性能Centeristä。KäytämmeValmetin asiakasportaalia digitaalisenayhteistyötilanatarjotaksemme helponpääsynedistyneisiin sovelluksiin JA yhteyden Valmetin asiantuntijoihin”,SANOO Valmetin teollisen Internetin johtajaJari Almi.

Valmet toimtaa teolisen internetin ratkaisuja Araucon tehtaan 3。linjalle paikan päällä ja etänä Valmet Performance Centereistä Etelä-Amerikassa ja Pohjoismaissa。

Valmetin teolisen internetin ratkaisut pähkinänkuoressa

Vuoden 2020 alussa Valmet esitteli täyden valikoiman uusia, dataohjautuvia teolisen internetin ratkaisuja sellun, kartongin, paperin, pehmopaperin ja energy tuottajille。Valmetin teolisen internetin ratkaisuissa (Valmet I爱尔兰西班牙比分ndustrial Internet - VII) edistyneet valvonta- ja ennustesovellukset, optimoivat prosessisäädöt (APC), dynaamiset prosessisimulaattorit ja Valmet Performance Centereiden etäpalvelut yhdistyvät kattaviksi ratkaisuiksi, jotka tuovat asiakkaille konkreettisia hyötyjä。

Näiden palveluiden tarkoituksena on hyödyntää dataa ja Valmetin asianantuntemusta tehokkaasti energiankulutuksen vähentämiseksi, kemikaali- ja ympäristötehokkuuden parantamiseksi, sellun ja paperin laadun optimoimiseksi, prosessin rotettavuuden lisäämiseksi, tuotannon maksimoimiseksi ja asiakkaan laitekannan tehokkaan hallinnan järjestämiseksi。

Tietoa asiakkaasta ARAUCO

arauco在globaalimetsätuoteyyhtiö。YhtiönToimintaKattaaMetsätalouden,Selluntuotannon,Sahatavaran,Vanerin,Komposiittipaneelit,Tehdaspalvelut Ja Uusiutuvan Energian。yhtiönliikevaihto noin 5 miljardia dollaria。Arauco OperoiYhteensä2242 SahalaitostaSekäpaneeli-Ja Sellutehdasta Pohjois-Amerikassa,Etelä-Amerikassa,Europassa JaEtelä-奥古克萨省。

Samuli Lehtonen, johtaja, optimointiratkaisut, Valmet, puh。+358 50 583 6281
Marcus Oliveira, aluemyyntipäällikkö, Etelä-Amerikka, Valmet, puh。15 997814768 + 55

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2020 Oli Noin 3,7 Miljardia Euroa。14 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲席克·赫克·梅斯特克森·Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely