Valmet lanseeraa vedenkäsittelyjärjestelmän teknologiaa meritolisuuteen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 19.1.2021 klo 11:00

Valmet tehostaa meritoliisuuden päästöjen hallintaa patentoidulla ja täysin automaattisella vedenkäsittelyjärjestelmällä laivojen rikkipesureihin ja pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmiin。Ratkaisu on linjassa kansainvälisen merenkulkujärjestön (IMO) suuntaviivojen kanssa merenkulun alueelle。

Valmet海洋水处理-vedenkäsittelyjärjestelmä on osa Valmetin jatkuvaa kehitystä meritolisuuden ratkaisuissa kohti kestävämpää laivaliikennettä。Jo vuosia sitten Valmet toi ensimmäisenä toimittajana markkinoille杂交pesurin。

Valmetin vedenkäsittelyjärjestelmä koostuu neljästä erillisestä modulista, jotka saadaan helposti mahtumaan laivaan。Järjestelmän joustavuudesta johtun vedenkäsittelyjärjestelmä saadaan asennettua yksinkertaisesti niin uudisrakennelaivoihin kuin jälkiasenteisena järjestelmäpäivityksiinkin。

Alhainen kemikaalien kulutus tuo säästöjä

Valmet Marine Water Treatment -vedenkäsittelyjärjestelmä on markkinoiden ympäristöystävällisin, sillä vedenkäsittelyprosessissa ei tarvita lainkaan kemikaaleja。Päivittäinen puhdistus voidan myös tehdä pelkällä merivedellä。Viikottaiseen puhdistukseen käytetään makeaa vettä sekä pieni määrä puhdistuskemikaalia。Alhainen kemikaalien kulutus, vähäinen makeanveden käyttö sekä minimaalinen huoltotarve säästävät kustannuksia ja ympäristöä。

Vahainen lietteen muodostuminen

Valmet Marine Water Treatment -vedenkäsittelyjärjestelmä on sunniteltu siten, että se pystyy käsittelemään korkeita kiintoainepitoisuuksia ilman riskiä suodatinkalvojen tukkeutumisesta。Järjestelmässä konsentroidan pesurin suljetusta kierrosta poistettavaa vettä, ja kun korkea, noin 10-15 prosenten kitinainepitoisuus, on saavutettu, konsentroiditu liete pumpataan lietetankkin。Lietteen korkea kitto ainepitoisuus johtaa vähäiseen lietemäärään我在这里找到了它。

" Valmet DNA -automaatiojärjestelmän avulla vedenkäsittelyratkaisu varmistaa joustavuuden ja rotettavuuden vedenkäsittelyprosessin optimoinnissa ", kertooValmetin laivapesurijarjestelmien myyntivastaava骊山吴, Sellu ja energia - likitoiminta, Valmet。

Hyvaksi havaittu teknologia

“Osaamisemme maalla olevista teolliisuudenaloista ja vuosikymmenten kehitystyö ovat auttaneet tuomaan tämän innovatiivisen ratkaisun laivoille。Tavoitteemme on tukea asiakkaitamme heidän likitoiminassan kestävämmällä tavalla ja mahdollistaa heille vastuullisempi likitoiminta päästöjä halliten。我的名字是tärkeää我的名字是www.51jjx.com päästöjä。Tämä teknologia edistää selvästi näitä tavoitteita, sanoo laivojen päästöjen hallintajärjestelmistä vastaava安西·麦克拉,在瓦尔梅特,Sellu ja energia - like iketominta。

Valmet Marine Water Treatment -ratkaisu meripesureille on osa Valmetin jatkuvaa meritolisuuden kehitystyötä。

Lisatietoja Valmetin meripesureista

Valmet on kehittänyt杂交优素良。Kestävän kehityksen korostuessa entisestään kansainvälinen merenkulkujärjestö (IMO) sekä EU ovat tiukentaneet merialuksia koskvia säädöksiä。SOx-pesurit ovat toimiva tapa vastata näihin vaatimuksiin ja minimoida alusten toimintakustannukset。Valmet, kehittänyt pesuritknologian ainutlaatuisilla ominaisuuksilla mahdollistaakseen kestävämmän toimintaympäristön laivateollisuudelle。Valmetin专利权。

安西Mäkelä, laivojen päästöjen hallintajärjestelmistä vastaava, Sellu ja energia - likitoiminta, Valmet, puh。050 317 4173

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekäTehostavat raaka-aineiden ja energy käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely